umy Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 her fant jeg etter litt leting i overklokking.no en link til en gammel guide de hadde, om opplåsing av athlon/duron og se hva jeg fant! det gamle hw.no designet => det var tider :razz: http://www.hardware.no/nyheter/august00/duron-oc.html Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Prøv også ut http://www.archive.org :smile: Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hehe, kjekt å sjå igjen den der!! Eg brukte den sida når eg låste opp Duronen min, og han virkar fortsatt, to år etter! Ikkje verst for ein proseeor eg skulle "ha ei lita stund"! :razz: No skal eg ta ein "Sunnmøring", og prøve å få ein XP 1600 til å køyre på eit Abit KT7R hovedkort. "Berre PCen blir billeg, er han bra!" [ Denne Melding var redigert av: Trondos på 2002-10-02 21:05 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ah, det var delig design, så isdn-vennlig hvorfor fører alltid utviklingen til det værre? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: TEAC og Plextor har nemlig nylig lansert henholdsvis en 6x- og en 8x/20x-modell, begge for intern montering. Begge bruker SCSI, noe som nesten er påkrevet når man tenker på den forholdsvis omfattende datastrømmen som spillerne behøver for å kunne brenne CDer i denne imponerende hastigheten. Det fordyrer et system en del i forhold til standard IDE, men har mange fordeler generelt sett. Fant denne i en gammel test på HW.no. Råe brennere Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Vell jeg har vært og lest HW.no lengere en en god del i de fleste her regner jeg med. Husker tilogmed tiden da forumet ikke lå på HW.no sine servere. Husker at nettop denne artiklen (OG en annen med 150fsb) fikk maskina mi mer bråkete og meg mye mer fattig.. Men det koster og være kar.. Og jeg har hatt en CPU som har levd i 7mnd og dette er rekord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå