tore_v1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Stiller meg fint bak det eXa har satt opp. Det eneste jeg muligens ville vurdert å legge mer penger i ville vært pumpen, men etter å ha tittet litt mer på den tror jeg den skal holde utmerket. Jeg ville ikke latt den stå så lenge med eddikk, kanskje 10-15 minutter, men ikke mer. Leste et sted her inne at eddikkrensing spiser opp ting og tang om det blir stående for lenge. Du kommer til å få et godt system, og vannblokkene er de jeg selv ville valgt om jeg skulle byttet vekk reseratoren min. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 ok..da kommer jeg til og gå for dette.. takk for alle svar og all god hjelp Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg ville ikke latt den stå så lenge med eddikk, kanskje 10-15 minutter, men ikke mer. Leste et sted her inne at eddikkrensing spiser opp ting og tang om det blir stående for lenge. eddik klarer ikke å ete opp kobberet. så jo lengre jo bedre! jeg har hatt mine 2 vannblokker liggende i eddik i nøyaktig 2 døgn nå! men er nesten ikke forskjell på korrosjonen. fremdeles masse av den svarte driten! eller, det er ikke så svart lengre men ser flekkene godt enda! Endret 26. april 2006 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå