Gå til innhold

kjøp av vannkjøling!

Anbefalte innlegg

hei, jeg er lei av mitt viftebråk og vil ha meg vannkjøling..

hk: epox ep-9npa ultra

cpu: amd athlon 64 2,2 gh 3700+ "san diego" klokket til 2710mhz

gpu: gainward 7800gt 256mb klokket til 455/1160..(har heatpipe der så er vel ikke nødvendig med vannkjøling der?

noen forslag på et sett eventuelt jeg kan bruke på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det settet skal være noe bråkete har jeg hørt. En del støy fra pumpen.

Jeg ville heller tittet på settene til Microplex, mist-settene. De er støysvake og gode.

Om støy står i hovedsetet så ville jeg dessuten vurdert Zalman Reserator, som er en ypperlig meget støysvak løsning. Sjekk prisguiden for billigste versjon.

-Tore

Lenke til kommentar

ok...har som sakt ikke så peil på vannkjøling men må få prøvd ett eller anna...er jo ikka elt som passer overens heller...sku kjøpt et komplett som passa til cpu,chipsett og nb...kjøper jeg bare til cpu så vet jeg ikke hva jeg må ha for noe mere osv....hva som passer og sånn...

Lenke til kommentar

swiftech Apogee cpu

swiftech mcw30 chipset

swiftech mcw60 gpu inkludert ram sinks

Cooltek 2x120 radiator

slangenippel til radiator. du trenger 2

Cooltek pumpe m vanntank skal visst være på høyde med eheim 1048

Primoflex slange meget god og tøyelig slange. hvis du ikke kan vente kan du ta denne istede

Mist 120mm vifte på 7 volt er de ganske stille men kjøler bra likevell. du trenger 2

det skulle bli ca 2650, men så er det ett knakende godt system og!

som kjøleveske bruker du batterivann med ca 10% frostveske i! noe mer trenger du ikke. anbefaler deg å skylle ut av radiatoren med eddik før du tar den i bruk da det kan finnes litt rester etter produksjon inni der(gjelder alle radiatorer!) bare fyll den opp med eddik og la stå i noen timer. skyll godt etterpå!

Endret av eXa
Lenke til kommentar

takk,takk...det der så jo bra ut det..tett oppunder 3000...var det jeg tenkte og bruke på det..!har klokket noe så trenger noe som kjøler bra..!passer nbkjøler på epox a tru?sto ikke oppført der serru..

Endret av deggis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...