BeNeFit Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei! Har tenkt og kjøpe meg denne mobilen nå Og lurer litt på hvor den er billigst osv. Jeg vil også beholde det nummeret jeg har nå, hva blir det beste alternativet for meg da ? Har nå netcom young talk der jeg får 250 kr i måneden og bruke. Synest dette er en grei løsning, så kan tenke meg noe lignende det igjen. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvis du skal kjøpe den på nettet er det bare å sjekke prisguiden på amobil/hw. Nummeret ditt kan du beholde uansett. Dersom bindingen er ute blir det ingen avgift heller. Dersom du fortsetter hos Netcom slipper du å vente på portering. Youngtalk gir ikke like billig telefon som f eks Active Talk, men dersom du er fornøyd med det abonnementet og er villig til å betale litt mer for telefonen får du gjøre det. Husk at Youngtalk er veldig dyrt å ringe med. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvis du skal kjøpe den på nettet er det bare å sjekke prisguiden på amobil/hw. Nummeret ditt kan du beholde uansett. Dersom bindingen er ute blir det ingen avgift heller. Dersom du fortsetter hos Netcom slipper du å vente på portering. Youngtalk gir ikke like billig telefon som f eks Active Talk, men dersom du er fornøyd med det abonnementet og er villig til å betale litt mer for telefonen får du gjøre det. Husk at Youngtalk er veldig dyrt å ringe med. 5988795[/snapback] du får den til 1 krone i morgen (fredag) i oslo hvertfall. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvis du skal kjøpe den på nettet er det bare å sjekke prisguiden på amobil/hw. Nummeret ditt kan du beholde uansett. Dersom bindingen er ute blir det ingen avgift heller. Dersom du fortsetter hos Netcom slipper du å vente på portering. Youngtalk gir ikke like billig telefon som f eks Active Talk, men dersom du er fornøyd med det abonnementet og er villig til å betale litt mer for telefonen får du gjøre det. Husk at Youngtalk er veldig dyrt å ringe med. 5988795[/snapback] du får den til 1 krone i morgen (fredag) i oslo hvertfall. 6000620[/snapback] Hvor hvor hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå