jojo123 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Hei, mamma lurer på om noen andre har opplevd at klær får en sur" lukt etter at de er vaska... det er særlig svarte klær... Vet ikke om det er noen av dere nerder () som vet dette men... Kan kanskje spørre mamman din? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Min kjære samboer bekrefter svarte klær kan lukte surt Selv vasker jeg lite klær Endret 25. april 2006 av JonV Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 *bekrefte* Skjer stort sett hvis jeg glemmer å ta ut klærne av vaskemaskinen eller på andre måter lar de ligge våte i lengre tid før de tørkes. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Får rimelig frekk lukt hvis de ligger og "tørker" i vaskemaskinen. Fikk en mildt sagt sur bror, nettop fordi det luktet dritt av klærne. Hadde lagt i maskinen nesten 2 dager da Vi snakker skillZzZ her. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Har dere noen tips om hvordan det går an å "bekjempe" dette... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Har dere noen tips om hvordan det går an å "bekjempe" dette... 5986343[/snapback] Lett, ta klærne ut av maskinen med en gang den er ferdig og heng de til tørk, om det er sommer, heng de ute. Får en frisk sommerlig duft av seg da Om det lukter surt av klærne når du har vasket de, og du tar de ut med en gang, vil jeg sjekket filtrene i maskinen både på inntak og uttak. Det kan være noe lo og dritt som ligger og "surer" vannet, slik at det blir survann som vasker klærne fremfor såpevann med god lukt. Men ikke la klær ligge lenge i maskinen når den er ferdig. Da lukter det surt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg