qwert Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Markedet er så godt som støvsugd for MCC003, og da er jeg brått usikker på hvilke media som vil fungere akseptabelt på denne (mindre enn fabelaktige) brenneren. Sjansen for å skaffe ny firmware er omtrent like liten som for å vinne i lotto, så det er ikke noe alternativ. Noen som har en 8X Matsushita brenner i laptopen sin som kan dele mediekoder de brenner med suksess? Endret 25. april 2006 av qwert Lenke til kommentar
Psh Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg ville blitt meget overasket om brennern din ikke takler Taiyo Yuden plater. Annbefaler deg da plater med YUDEN000T02 kode, jeg vet desverre ikke om noen sted du får kjøpt de billig, men de finnes her. Om brennern din takler DVD-R plater, kunne du kjøpe disse(TYG02) til en mye hyggeligere pris. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Joda. TY gikk (selvsagt) bra de óg. Hadde et lager Varbatim Pastell, men de er jo dessverre borte fra markedet de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå