L O G I M A N Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det noen som har erfaring med simons effekt annlegg? Jeg skal nå bytte eksosanlegget på mondeoen min, og har dermed innhentet en del tilbud, og det er ikke mange kronene for å få dette rustfritt fra bilextra. Fordelen er da at jeg slipper å bytte et gjennomrusta "billig" anlegg igjen om et par år. Så er dette et bra anlegg og siden dette er et effekt anlegg gr det vesentlig mer støy, eller gir det bare litt mer "sportslig" støy? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Så er dette et bra anlegg og siden dette er et effekt anlegg gr det vesentlig mer støy, eller gir det bare litt mer "sportslig" støy? 5986128[/snapback] Akkuratt det du spør om det lurer jeg også litt på. Da jeg skal bytte eksos på primeraen etterhvert, lurte jeg på effektanlegg. Men bråker ett effektanlegg såpass at jeg ikke kommer gjennom EU kontrollen? Sorry for at jeg bruker tråden din, håper det går greit. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ja, da fant jeg ut at jeg fikk feil info fra bilextra, og etter en sjekk på simons sider var ikke det til min bil rustfritt Så da ser ikke jeg noen vits i å ha det, bare for å få 5 hester i tillegg til de 136 jeg har fra før. Anlegget var også i mye flere deler. Men jeg har funnet en side ferrita.no der har de rustfrie anlegg, dvs alt de har er rustfritt også til min bil, både av sport og vanlige anlegg. Så derfor jeg endrer jeg spørsmålet til erfaringer med støy fra rustfrie ferrita anlegg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ferrita er visst et bra merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå