EirikO Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som har lyst til å komme med et forslag til ny logo for sjonglering.com? Skal bruke den øverst på internettsiden. Ønsker noe enkelt, men som har noe med sjonglering å gjøre. (Driver og lager ny side nå, så ikke tenk så nøye på fargene som er på siden nå..) Kan desverre ikke tilby noe penger, men en aldri så liten takk på siden skal vi alltids dele ut Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kanske du vil fortelle hvilken farge du vil ha på logoen? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Her har du noen:) Visste ikke hvilken farge du ville ha så jeg bare tok en nesten lik fargen på hjemmesiden din Logoene er ikke noe å skrøyte av, men nå har jeg iallfrall bidratt med noe. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Som sagt er jeg litt usikker på fargene foreløpig.. Kanskje bare noe svart/hvitt.. Evt noe sjonglerings-ting som er i noen fine farger.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg ville byttet fargetema på sjonglering.com hadde jeg vært deg. Blått og svart er ikke alltid så pent, iallefall ikke når du bruker denne blåfargen. Times New Roman er heller ikke godt. Litt OT, men det får nå være. Er dumt å måtte bytte logo fordi noen har laget en god logo i blått/svart som ikke tar seg ut i andre farger. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Jeg ville byttet fargetema på sjonglering.com hadde jeg vært deg. Blått og svart er ikke alltid så pent, iallefall ikke når du bruker denne blåfargen. Times New Roman er heller ikke godt. Hvis du leser min første post, ser du at jeg allerde har tenkt på det... Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Noe slikt du kanskje tenkte på? Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tok meg 5 min, kunne gjort den bedre.. men et eksempel : Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Her har du flere bidrag fra meg Endret 28. april 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå