Gjakmarrja Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hei! Hva på intervju på lagunen i dag og de ringte for 5 min siden: -"hei, vil du ha den jobben du?" -"Ja, selvfølgelig" Endret 25. april 2006 av chills Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) gratulerer, hva skal du jobbe med og hvor gammal er du? (kan jeg spørre?) edit: glem aldren, fant det ut av profilen din... vet du noe om lønna eller? er det sånn etterskoletid og helger jobb, eller går du ikke på skole? Endret 25. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 gratulerer, hva skal du jobbe med og hvor gammal er du? (kan jeg spørre?) 5985975[/snapback] Er 18, skal sitte i kassen. (Deltidsjobb) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 flott da! du svarer forresten alt for fort, jeg får jo ikke tid til å redigere innlegget mitt, noe jeg pleier å gjøre både en og to ganger... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Anelse hva lønnen blir, bryr meg isje. Eg er bare jævlig glad no Sommer jobb i boks... Og deltidsjobb... (tror eg ) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Gratulere med jobb ja, er godt å ha noe å gå til. Stå på Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Gratulerer med jobb chills. Heldig du er som får jobb rett ved der damen din jobber og så får du jobbe med storesøsteren vår også. Tihi. Lykke til Endret 25. april 2006 av Seether Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Er bare veldig bra å fått "en-fot-innenfor", for nå vil jeg få en attest å ligge i bunken. Som jeg kan ha ved videre jobb søking... i fremtiden. Hehe ja, hørte det. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hehe... det var sånn jeg begynnte, med å få en fot på innsiden av døra... fikk først annsettelse i en måned, så har dette utvidet seg til et år, da skal jeg begynne på skole, men jeg kunne nok fått ut livet der hvis jeg ville.. men helsa hadde nok ikke holdt til det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tro om jeg har helse igjenne etter sommersesongen på hotellet er over. Kanskje jeg trenger en tur på nerveklinikk etterpå Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Du er så flink pus.. 5986520[/snapback] Vi har en sex tråd på forumet Gratulerer med ny jobb, håper du trives det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå