King-Nothing Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har kjøpt meg Battery fra Native Instruments, men sliter litt med å få det til. Skjønner omtrent ingenting...Finner lydene jeg skal ha, men hvordan lager man beats? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er Battery en komplett plattform altså? Jeg har det som VSTi, og bruker det integrert i FlStudio 6. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ja, har forstått det slik... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ok, er vel en soft-sampler. Da vedder jeg 100kr på at det er drag'n drop ... du bare åpner opp mappa med samplene dine i, og rett og sler drar de over i en ledig boks i Battery-grid'en! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kikk her f.eks: http://www.studio-central.com/review_of_ba...native_inst.htm Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Det har jeg skjønt, men hvordan lager jeg beats? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kopler til en MIDI kontroller, feks keyboard eller pads? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ok...så her henter man kun lyder...Ikke lager noe? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Såvidt jeg har forstått så er det slik. "Just open a directory on your computer to where your drum samples are and drag 'n drop into one of the "cells" in Battery's grid. While the cells default to notes C1 through F5 on the keyboard, you can assign any note you want to any cell." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå