wingspan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei. Pc'en har rett og slett tatt kveld.. Den starter overhode ikke opp.. Har prøvd å bytte strømforsyning, men uten hell. Når jeg tar ut strømmen og setter den inn igjen, blinker lyset i nettverkskortet èn gang. Det er alt som skjer... Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) hmmm vanskelig situasjon, kan du forklare litt når dette skjedde, hvilken hardware har du, osv... Endret 25. april 2006 av pappman Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Sjekk at alt i kabinettet er riktig koblet. Sjekk også strømkabelen. Det kan virke som hovedkortet er defekt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hadde akkurat det samme problemet. Du har kanskje sjekket det, men mitt problem var iallefall at den ledningen som er koblet til av/på knappen var koblet til feil pinner. Du kan jo prøve å se om det er det som er problemet. Kan ofte være vanskelig å bomme på de riktige pinnene siden alt er så smått. Ellers ville jeg tatt ut en og en del og prøvd å starte opp. Ta f.eks. ut nettverkskortet hvis det ikke er koblet direkte til hovedkortet. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hadde akkurat det samme problemet. Du har kanskje sjekket det, men mitt problem var iallefall at den ledningen som er koblet til av/på knappen var koblet til feil pinner. Du kan jo prøve å se om det er det som er problemet. Kan ofte være vanskelig å bomme på de riktige pinnene siden alt er så smått. Ellers ville jeg tatt ut en og en del og prøvd å starte opp. Ta f.eks. ut nettverkskortet hvis det ikke er koblet direkte til hovedkortet. 5992567[/snapback] Pcen hans tok kvelden helt plutslig, høres ikke ut som han har byttet ut komponenter og så satt inn kabelen. Prøv å eliminere, bytt ut komponent etter komponent. Som nevnt er Hk et sted å begynne. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hadde akkurat det samme problemet. Du har kanskje sjekket det, men mitt problem var iallefall at den ledningen som er koblet til av/på knappen var koblet til feil pinner. Du kan jo prøve å se om det er det som er problemet. Kan ofte være vanskelig å bomme på de riktige pinnene siden alt er så smått. Ellers ville jeg tatt ut en og en del og prøvd å starte opp. Ta f.eks. ut nettverkskortet hvis det ikke er koblet direkte til hovedkortet. 5992567[/snapback] Pcen hans tok kvelden helt plutslig, høres ikke ut som han har byttet ut komponenter og så satt inn kabelen. Prøv å eliminere, bytt ut komponent etter komponent. Som nevnt er Hk et sted å begynne. 5992590[/snapback] Ja, stemmer. Leste ikke det godt nok. .. Siden det lyser i den er vel heller ikke det et alternativ at det er den ledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå