Knuty Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei hei. Har i det siste fått et merkelig problem på min maskin. Skal prøve så godt jeg kan å forklare. Maskinen består av: Specs: Jetway As663 Ultra Hovedkort T-bird 1400 256mb sd-ram. Geforce 2 GTS (Chaintech). 300W PSU. Problemet er at hver gang jeg kjører et spill / 3d mark, så går maskinen tilbake til windows, eller eventuelt restarter. Som regel ingen feilmeldinger. Jeg prøvde med et ati rage 128 kort, og da fungerte alt fint. Geforce 2 kortet, er også prøvd i en annen maskin. Der fungerte kortet fint. Problemene skjer både i windows 98, og xp. Begynner å tro mer på hardware feil, enn software. Noen som har peiling på hva som kan være feil, eventuelt hva jeg kan gjøre? Mvh. Knuty. [ Denne Melding var redigert av: Knuty på 2002-10-01 21:51 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Vet det ikke er populært å bumpe, men jeg hadde virkelig trengt hjelp. Anyone? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå