eikum Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei! Har tenkt til å sette inn min gamle JVC BoomBlaster i bilen.. Ettersom den kan kjøres med 12W. Men hvordan kan jeg gjøre dette? Vet liksom ikke helt hva jeg trenger .. Var innom en butikk idag, men de viste heller ikke hvordan jeg kunne gjøre dette... Håper på sjappe svar=) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du bruker en overgang. Putter den i sigarettenneren og så kan man kople apparater til denne igjen. Er vel å kjøpe på biltema, clas ohlson osv. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Var nettopp inne hos Clas Ohlson, de viste ikke hvordan de skulle gjøre det.. hadde vært utrolig snilt gjort vis ud hadde navn på det jeg trenger.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Så vanskelig kan det da ikke være? Noen Boomblastere har egen 12volt inngang. Da er det bare en liten ledning med 12-sigaretttennerplug på. Den selges hos forhandleren som selger Boomblasteren- Kjøpe selv hos Expert. Vist ikke, så er ett alternativ å bruke en 12v til 230V omformer. Det får du hos biltema, C.O., komplett, etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå