Hansis Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg skulle ha åpna port nr 1412 på min ruter. Jeg har kommet meg inn på ruteren men derfra skjønner jeg ingen ting. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 dette er litt vanskelig å svare på men jeg kan si hvordan jeg gjør det på min router 1. logg deg på routern 2. se etter en firewall del 3. se etter virtual servers 4. lag en virtual server med din ip og velg hvilken port du skal opne det er iallefall sånn det fungerer hos meg håper dette ver til litt hjelp Lenke til kommentar
Hansis Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 takk! nå har jeg kommet inn, men hva er forskjellen på inbound port og private port? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det en 3Com router du har, slik som pappman refererer til? Hvilken internettleverandør? Gå uansett til denne siden og finn din router og programmet du skal åpne porten for: http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå