jackson Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 har du lyst til og diskutere battlefield1942 eller eller bare kommende spill avlegg ett besøk på soldiers of norway's klanside!! http://SoN.comactivity.kicks-ass.net/ Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hvorfor ikke diskutere hær? jeg håper det kommer en flammekaster i spillet. og en av tyskernes 20 mm luftvern kanoner som var på ei vogn som man dyttet rundt omkring. de kuleste levelene er de som er konsentrert på nærkamp, det er bare dritrått å ligge i en skyttergrav, med tanks som kommer mot en. hva tror dere,vil det bli muligheter for kratere? hadde vært rått å kunnet ødelegge alt og skytebombe høl i bakken slik at det blir vanskelig for fienden å rykke frem. Det hadde vært kult å laget en mod som var b52 mot tyskere i jagerfly, der alt startet i lufta, og var over hvis tyskerne klarte å skyte ned alle b52ene eller b52ene klarte å bombe målene sine.hadde nok blitt hektisk ja. fritt for en av 50 kalibergunnerne ombord i b52en. så kom i gang , la oss bable. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Nei, vi diskuterer på forumet på http://son.comactivity.kicks-ass.net Den sida er jo liksom bare om Battlefield da =) Og så kan det jo være hyggelig med litt fornandring? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Var ganske stille på bf1942 forumet ennå da... en post. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Post ett svar du da vet du =) ellers blir det jo ingen diskjusjon.. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Er egentlig enig med Minimum Payne.. bedre å diskutere her enn på et utenlansk pop-up *******. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 JEG HATER POP-UP REKLAME #¤%#¤%"#&¤%¤&% Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 lol, joa jeg vet att den inneholder pop-up's. Men sida er ikke utenlandsk, den er norsk, jeg laga den jo selv.Men clanen inneholder engelske medlemmer, og da må vi snakke engelsk. Lenke til kommentar
master chief Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har ennå ikke fått prøvd spillet har det lagt inn, men takket være det (f%.. fine kortet) tnt2 som fulgte med dataen får jeg ikke spilt før om en mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå