[CBI]Torkelzen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det noen der ute som har hørt om en Dj som kaller seg for Twotribe? Han har lagt inn noen sanger på Canal Motor "På Canal Digital".. Blandt annet en som går under en videosnutt som kalles snøfreseren.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Er nok denne karen du et ute etter. Endret 25. april 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Når du nevner det, har jeg faktisk det. Ligger veldig langt bak i hukommelsen, men da NRK mPetre (heter visst mP3 nå. Lenge siden jeg har hørt på denne kanalen...) hadde sine "In The Mix"-sendinger fredag kveld for noen år siden, mener jeg å huske at TwoTribe mixa noen sanger og /eller set. Sjekk mP3-klanen for mer info. Ta kontakt med en av radiovertene. Ikke sikkert de som er der i dag kan/husker noe om det. Det var Howard, Dag Rune og Christine da jeg hørte på NRK mP3 en gang for lenge siden. (Utrolig hvor mye unyttig jeg egentlig husker, spesielt navn...) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Gud, han har samme etternavn som meg :---| Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Gud, han har samme etternavn som meg :---| 5987795[/snapback] Jepp, og det har 1504 andre i Norge også. Lenke til kommentar
[CBI]Torkelzen Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Er nok denne karen du et ute etter. 5985482[/snapback] Tusen Tusen Hjertelig Takk !! Digger dette forumet her, og alle dere som "Kan alt " Lenke til kommentar
twotribe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 oi...jeg tror det er meg dere baksnakker her.. :!: http://www.twotribe.com ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå