ZayCon Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Kjøpte Logitech G5 for en stund siden og er KJEMPE fornøyd. Men jeg har ett problem - Tast 4 (den på siden til å gå tilbake med) funker ikke i Firefox. Dette er litt plagsomt! PS. Jeg har innstalert driveren! Håper noen kan svare! ZayCon Endret 25. april 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Ingen som kan hjelpe? =D Lenke til kommentar
Geita Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Den beste løsningen er å installere Opera. Men har du prøvd å konfigurert tasten til "Back" i Firefox.exe i SetPoint? Jeg har den på Generic Button (default) og det funker i alle programmer. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Den står som tilbake i SetPoint ja Funker i IE og på alle ting ellers. En venn av meg har samme mus og hans knapp fungerer. Den beste løsningen er å installere Opera..... Neh! - Firefox <3 Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Fungerer i firefox hos meg. Har dog ikke instalert noe software fra Logitech. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Takk til JFTech =D Avinstallerte programvaren og alt funket perfekt ZayCon Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Jeg har nesten det samme problemet, bare at her er det høyre museknapp som ikke fungerer. Det skjedde helt plutselig, uten at jeg gjorde noe. Har prøvd å restarte PC'en flere ganger, og jeg har også prøvd å avinstallere programvaren, men det fungerer fortsatt ikke. Så, er det noe galt med musen, eller er det noe på PCen som gjør at den ikke fungerer? Edit: Har prøvd på en annen PC, og der fungerer knappen heller ikke, så det er vel ikke noe annet å gjøre enn å sende den tilbake til komplett.. eller? Endret 29. april 2006 av LarsChh Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Prøv å innstalere SetPoint og gå inn og se etter eventuelle feil der =D Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde samme problem med min G7. Lastet ned nye drivere, og problemet er borte Drivere til G5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå