meastp Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei! Jeg abbonerer på flere tråder det postes mye i hver dag, og da er det utrolig tungvindt å måtte bla seg nedover gjennom alle mailene, bare for å se om det er én eller to tråder det ikke svares i så ofte. Mitt forslag er å legge ved trådnavnet i emnefeltet, istedenfor bare "From forum", som det er nå. F.eks From forum (Den frie kafeen) eller Varsling forum.hw.no (Den frie kafeen) Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg stiller meg bak en slik løsning. -- 14 tegn er gøy - setningene blir så fine. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg sier meg også svært enig i at drift må få på plass en slik løsning! Edit: Da kunne dere også i samme slengen fikset dette: "Du har fått en ny personlig melding (*brukernavn*) Endret 27. april 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
meastp Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Får vi noe input fra de som drifter forumet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 har lagt det inn i min liste over ønsker, så får se om vi ikke kan få ordnet det siden jeg ser poenget med at det kan være greit å ha. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 har lagt det inn i min liste over ønsker, så får se om vi ikke kan få ordnet det siden jeg ser poenget med at det kan være greit å ha. 6317537[/snapback] Super-dupert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg