Gå til innhold

Faller amd i pris snart?

ManheiM

Anbefalte innlegg

Det dreier seg OM amd vil senke prisene i den nærmeste framtid. Derfor ble det sagt at Conroe var såpass bra at amd ikke kommer til å selge en dritt om de fortsetter med samme prisstrutur som i dag.

Derfor tror jeg at AMD kommer til å senke prisene ganske kraftig i løpet av sommeren. De av dere som tror at en prisredusksjon fra amds side ikke vil påvirke salget, kan jo kjøpe dere en fx-prosessor, i det du betaler skjønner du argumentet mitt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får vel heller vente i spenningen istedet for å sitte her og spekulere. Ingen vits å krangle om dette før vi i det hele tatt har AM2 eller Conroe. Men uansett så kan man ikke bare tenke på prisen på prosessorene. man trenger jo ihvertfall nytt hovedkort.

Lenke til kommentar

Så mange rykter, så mye rare utsagn. Vi får alle vite det i sommer og ikke før :) Syntetiske tester er ikke det samme som i praksis likevel.

Og personlig synes jeg dette virker som en typisk ATI vs Nvidia greie hvor ATI alltid maser om hvor dårlig dagens nvidia er til neste generasjons ATI og nvidia holder kjeft og slipper noe til å matche det like i etterkant. :) (Akkurat som 1900XTX og 7900GTX 512)

Mvh. Rise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...