Jakke Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hva ville dere gått for om dere måtte velge ett av disse valgene: 1:En Intel Pentium D nå, for å spare, så en 2,6 Core Duo til høsten (mye bedre ytelse enn P4 da) 2:En Intel Pentium 4 3,4GHz nå, og ikke noe Core Duo Har litt vanskelig for å bestemme meg, siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache Seriøse svar ønskes takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hva ville dere gått for om dere måtte velge ett av disse valgene: 1:En Intel Pentium D nå, for å spare, så en 2,6 Core Duo til høsten (mye bedre ytelse enn P4 da) 2:En Intel Pentium 4 3,4GHz nå, og ikke noe Core Duo Har litt vanskelig for å bestemme meg, siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache Seriøse svar ønskes takk 5985210[/snapback] du har jo svart deg selv! " siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache " da går du for dual core Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 du burde gå for dual core,går svinfort Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 håkei,, spank u... gleder meg til å få tak i en Conroe til høsten da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hva ville dere gått for om dere måtte velge ett av disse valgene: 1:En Intel Pentium D nå, for å spare, så en 2,6 Core Duo til høsten (mye bedre ytelse enn P4 da) 2:En Intel Pentium 4 3,4GHz nå, og ikke noe Core Duo Har litt vanskelig for å bestemme meg, siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache Seriøse svar ønskes takk 5985210[/snapback] du har jo svart deg selv! " siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache " da går du for dual core 5985257[/snapback] jeg er enig i at han bør gå for dual core, men å nevne cache-mengden som ett argument mener jeg ikke har noe for seg. Det er jo tross alt dobbelt så mye cache, fordelt på dobbelt så mange kjerner... ergo har hver kjerne bare like mye cache som en enkeltkjerne cpu har å råde med... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 hva ville dere gått for om dere måtte velge ett av disse valgene: 1:En Intel Pentium D nå, for å spare, så en 2,6 Core Duo til høsten (mye bedre ytelse enn P4 da) 2:En Intel Pentium 4 3,4GHz nå, og ikke noe Core Duo Har litt vanskelig for å bestemme meg, siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache Seriøse svar ønskes takk 5985210[/snapback] du har jo svart deg selv! " siden Core Duo skal være mye bedre enn P4, og den er dobbelkjerna og har dobbelt så mye cache " da går du for dual core 5985257[/snapback] jeg er enig i at han bør gå for dual core, men å nevne cache-mengden som ett argument mener jeg ikke har noe for seg. Det er jo tross alt dobbelt så mye cache, fordelt på dobbelt så mange kjerner... ergo har hver kjerne bare like mye cache som en enkeltkjerne cpu har å råde med... 5985841[/snapback] Egentlig ikke, for Intel har bare nettopp kommet med 2 mb cache, så det er ikke helt rett egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå