Jihadinmymind Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Etter en fest nå sitter jeg med over 100 bilder hvor alle er i over 3 megapixel per bilde, jeg leter etter et program for å forminske ned alle bildene samtidig så jeg slipper å ta ett og ett i ps, tar så lang tid. Programmet kan godt komprimere også, skal pakke alle bildene i en zip og sende på mail! takker for hjelp! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Windows XP har denne funksjonen innebygget... Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Etter en fest nå sitter jeg med over 100 bilder hvor alle er i over 3 megapixel per bilde, jeg leter etter et program for å forminske ned alle bildene samtidig så jeg slipper å ta ett og ett i ps, tar så lang tid. Programmet kan godt komprimere også, skal pakke alle bildene i en zip og sende på mail! takker for hjelp! 5984669[/snapback] Irfanviev gjør dette. http://www.irfanview.com/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Photoshop fikser også dette glatt. Bruk actions og batch prosessing. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Photoshop fikser også dette glatt. Bruk actions og batch prosessing. 5985747[/snapback] Kan du lage in liten tutorial på dette, jeg lurer også litt hvordan PS gjør dette. IrFanView ser grei ut med det er alltids greit å jobbe i PS! Lenke til kommentar
Jove Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Windows XP har denne funksjonen innebygget... 5984762[/snapback] Etter det jeg forstår må en først laste ned/installere denne vesle filen. Da kommer det opp en ekstra meny om en høyreklikker på et eller flere bilde-icon. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Photoshop fikser også dette glatt. Bruk actions og batch prosessing. Kan du lage in liten tutorial på dette, jeg lurer også litt hvordan PS gjør dette. IrFanView ser grei ut med det er alltids greit å jobbe i PS! Er ikkje verre enn å lese det som står i hjelp om actions og batch processing, so klarer du det nok. Endret 25. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Windows XP har denne funksjonen innebygget... 5984762[/snapback] Etter det jeg forstår må en først laste ned/installere denne vesle filen. Da kommer det opp en ekstra meny om en høyreklikker på et eller flere bilde-icon. 5986279[/snapback] Takk! Denne pluginsen var utrolig bra. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bare hyggelig:) Bruker denne OFTE selv. Den kan gi litt vel hard komprimering, og det kan ikke justeres. Men til mitt bruk er den ivertfall fin. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er en av de få tingene jeg også tenkte på men når jeg trenger bedre kvalitet så bruker jeg PS, og da er det jo ikke mange bilder som brukes etc. Det som var digg var at man bare markere alle bildene og høyreklikker......Digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå