k1ngkong Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hei . Og ja; jeg skrev en tråd om hvilken mus som var best til gaming for noen uker siden.. Var ikke tipp topp fornøyd med forslagene, bla annet 518 som naa er en gammel mus. vil ha en nyere mus enn det. Lurer paa hvilken mus som er best av copperhead og g5. Hvorfor den er best, og hvilken matte som er best. takk for all hjelp Endret 25. april 2006 av chris10an Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det er meir eller mindre ein smaksak G5 har vel høgare DPI vis eg ikkje tar heilt feil. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Begge to er veldig gode. Men hvis du har hatt Logitech mus fra før er det vanskeligere og vende seg til Razer'n. Jeg har G5 og synes den er kjempe bra. Bruker Steelpad 5L som musematte (uten Skates) og det glir glimrende. Men som sagt så er det smaksak hvem av de du synes er best - Selv foretrekker jeg G5 ZayCon Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skal hente min Razer Copperhead i morra på Posten. G5 og Copperhead'en har 2000 Dpi. Og laser. Valgte Copperhead'en utifra det jeg har lest på internett. Har prøvd G7 og likte ikke den så godt. Altfor glatt og klumpete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå