Skyggen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg driver en klubb, som har en (amatørmessig) hjemmeside på www.home.no. Der er det ikke lov til å drive kjøp og salg, noe som klubben nå vil begynne å gjøre. Vi har opprettet et eget domene som nå er i bruk, og linker gjesteboken fra home.no til det nye domenet, da hjemmesiden på home ikke er nedlagt enda og hvor gjestebokfungsjonen er en viktig del av hjemmesiden. Er det noen som vet om html koder til en brukbar gjestebok som vi kan bruke på det nye domenet? (gjerne enklest mulig) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Dersom det er støtte for PHP, kan du bruke Chipmunk Guestbook. - Offisiell side - Online Demo Endret 25. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Hmmmm, jeg holdt på å si, det er ikke støtte for noen ting etter det jeg ser. Det er den billigste pakken hos www.domenshop.no vi har. Den til 95 kr pr år. Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Hmmmm, jeg holdt på å si, det er ikke støtte for noen ting etter det jeg ser. Det er den billigste pakken hos www.domenshop.no vi har. Den til 95 kr pr år. 5984486[/snapback] Med en slunken klubbøkonomi var det beste valget det billigste, men det straffer seg vel nå det da...da det mangler støtte for en del ting. Jeg er ingen kløpper på dette, men domeneshop opplyser om at domenet vårt ikke støtter disse: FrontPage Server Extensions CGI/SSI/PHP5/MySQL/Unix shell Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hmmmm, jeg holdt på å si, det er ikke støtte for noen ting etter det jeg ser. Det er den billigste pakken hos www.domenshop.no vi har. Den til 95 kr pr år. 5984486[/snapback] Med en slunken klubbøkonomi var det beste valget det billigste, men det straffer seg vel nå det da...da det mangler støtte for en del ting. Jeg er ingen kløpper på dette, men domeneshop opplyser om at domenet vårt ikke støtter disse: FrontPage Server Extensions CGI/SSI/PHP5/MySQL/Unix shell 5984561[/snapback] Da må jeg få si at du har kjøpt katta i sekken. Du er omtrent avhengig av php eller et annnet serverside språk for å kunne lage noe annet enn helt statiske sider. Ser du nevner en pakke til 95,- pr år. Den eneste pakken jeg finner hos domeneshop til den prisen er domenepakken, denne pakken inkluderer ingen webplass i det hele tatt. Hvis det er den rimeligste webpakken til domeneshop du har så har ikke den støtte for serversideskripting. Dessuten er ikke den det billigste du får. Finnes leverandører med månedspriser helt nede i mindre enn 10 kr pr. mnd. Uansett så er dette en post som burde vært i et serversideforum. Endret 25. april 2006 av gather Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Husk at det sannsynligvis blir dyrere enn 10,- i måneden. Du må betale årsavgift for å ha .net, .com, .org domener så må du sikkert betale en startavgift som de skal ha for å sette seg ned å opprette domenet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå