TormodK Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har ett creative webcam...som jeg skulle hatt gjennom routeren...men ser ut til at kameraet virker bare innenfor nettverket!... hvordan får jeg det til å virke utenfor?? noen som vet av ett bra prog til å streame med eller bare sende bilde for bilde?? hvilket prog bruker dere?? I krise! Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Den 2002-10-01 21:01, skrev TormodK: Har ett creative webcam...som jeg skulle hatt gjennom routeren...men ser ut til at kameraet virker bare innenfor nettverket!... hvordan får jeg det til å virke utenfor?? noen som vet av ett bra prog til å streame med eller bare sende bilde for bilde?? hvilket prog bruker dere?? I krise! grunnen til at det ikke virker utenfor routeren er pga filteret som er satt opp i routeren. du må derfor åpne porter/slette hele filteret(alle portene). kommer an på hvilken router du har, på måten dette gjøres på.sjekk hjemmesiden til leverandøren. Telnet pleier å bli brukt.... program: http://www.eyeballchat.com/ prøv Eyeball Chat. mulig det funker uten å konfigurere routeren. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ja eyeball funker meget bra med vi som har NGT og netopia router. snakker med svogeren nå faktisk med webcam. Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg skal bruke webcam på LAN.. slik at det lastes opp på ei side! lyd er ikke så farlig! noen som vet av ett kjekt program?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå