Skauren Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Når jeg skal instalere Win 98 på en gammel pc så skjer følgende: Midt under instalasjonen for jeg opp feilmeldinga CD-ROM driver not ready... Device driver not found: MSCD001... Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg ville sagt at IDE-kabelen er defekt, eller mister kontakten med drevet. Prøv å kopiere hele CD'en til harddisk og installer derfra. Installasjonen vil gå fortere og dersom du mister kontakt med CD'en i løpet av kopieringen, mister du ikke alt. Lenke til kommentar
Skauren Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Men bruker diskett... så jeg fatter ikke problemet med at cd-romen ikke har driver... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Diskettstasjoner også bruker ide.. dessuten kan det være problemer på disketten. stopper det på den samme? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Men bruker diskett... så jeg fatter ikke problemet med at cd-romen ikke har driver... 5987133[/snapback] Det er stor forskjell på en driver og et drev... Og diskett-stasjonen bruker en helt egen kabel i forhold til andre IDE-enheter, slik at det burde ikke ha noen betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå