Demantios Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 250hz'en jeg kjøpte fra netshop igår for 195kr har counter (display). har allerede klart 12874 Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hva i alledager der det der for noe? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hva i alledager der det der for noe? 5991935[/snapback] Hvis du leser hva folk har skrevet i forumet her om hastigheter, samt ser filmen expose2k linker til, OG du leser det første spørsmålet i artikkelen man her diskuterer, da håper jeg inderlig du klarer å resonere deg frem til hva en Powerball er. Siden konkurransen er så gruelig vanskelig, vil jeg ikke avsløre svaret på første spørsmål. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Skal også nevnes at modellen som heter 250Hz ikke har display, så bildet er litt misvisende. Det er også dritkjedelig å holde på med powerball når en ikke har display, halve moroen er jo å se hvem som klarer mest. Har en Powerball Neon Pro hjemme, kjøpt i london for £25. 5989025[/snapback] Hmm? På biletet til Elutstyr.no står det 250Hz på sida og den har display. Kan ikkje reklamere for ein annan modell. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Faen jeg dreit på draget. Leste ikke skikkelig på nr to, trodde der sto hvilket utsagn er korrekt elns. Endret 26. april 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Faen jeg dreit på draget. Leste ikke skikkelig på nr to, trodde der sto hvilket utsagn er korrekt elns. 5991991[/snapback] Gjorde samme feilen sjølv. Skulle til å klage i denne tråden då eg las spørsmålet ein gang til Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Da er det i så fall 250Hz PRO de har for salg. Her på esken til min Powerball Neon Pro står det at alle Pro-modeller har display, og alle Neon-modeller har lys, så en plain 250Hz har ikke display. Det må i så fall være elutstyr som har blingset litt på modellnavnet. EDIT: Besøkte siden (gadd ikke sjekke isted ), og det står tydelig og greit at de har 250Hz Pro. Endret 26. april 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Faen jeg dreit på draget. Leste ikke skikkelig på nr to, trodde der sto hvilket utsagn er korrekt elns. 5991991[/snapback] Gjorde samme feilen sjølv. Skulle til å klage i denne tråden då eg las spørsmålet ein gang til 5992003[/snapback] Vi kan vel bare takke oss selv. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Faen jeg dreit på draget. Leste ikke skikkelig på nr to, trodde der sto hvilket utsagn er korrekt elns. 5991991[/snapback] Gjorde samme feilen sjølv. Skulle til å klage i denne tråden då eg las spørsmålet ein gang til 5992003[/snapback] Vi kan vel bare takke oss selv. 5992439[/snapback] Da kan jeg avklare det med en gang, at modellene dere vinner er 250 hz pro, ikke 250 hz. Det er hw.no som klurer, vi har sendt dem 3 stk PRO. Mvh elutstyr Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Faen jeg dreit på draget. Leste ikke skikkelig på nr to, trodde der sto hvilket utsagn er korrekt elns. 5991991[/snapback] Gjorde samme feilen sjølv. Skulle til å klage i denne tråden då eg las spørsmålet ein gang til 5992003[/snapback] Vi kan vel bare takke oss selv. 5992439[/snapback] Da kan jeg avklare det med en gang, at modellene dere vinner er 250 hz pro, ikke 250 hz. Det er hw.no som klurer, vi har sendt dem 3 stk PRO. Mvh elutstyr 5992480[/snapback] Jeg kan også legge til at det er den ORGINALE, ikke den fake, som de fleste i prisguiden ER, dette kan også leses mere om på produktsiden vår... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 er det gummipakning mellom displayet og "skallet"? jeg kjøpte en på TG, og den klikker lett hvis man skal hvile litt uten å stoppe, for da rister hele kula, og så teller "lokket" og så klikker noe inni der, jeg har et bilde på mobilen min der den viser ca 65000rpm pga det... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Faen jeg dreit på draget. Leste ikke skikkelig på nr to, trodde der sto hvilket utsagn er korrekt elns. 5991991[/snapback] Gjorde samme feilen sjølv. Skulle til å klage i denne tråden då eg las spørsmålet ein gang til 5992003[/snapback] Hm.. Både jeg, kameraten min og broren min gjorde samme feilen. Jeg stusset på det spørsmålet, fikk det ikke til å stemme. Er det vi som har vert så "borte" eller kan noen ha forandret ett ord i spørsmål 2 en stund etter publisering av konkurransen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Holdt på å gjere samme feilen sjølv, men tenkte eg skulle lese over spørsmålet ein gang til før eg posta ein klage i denne tråden då eg såg kva som sto Synd for dykk, flott for oss andre Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fikk min idag, og må virkelig si det er morsomt, og forferdelig slitsomt for armene. Hadde virkelig ikke trodd at det skulle være så tungt, men det er jo bare kjempebra, merker virkelig at man får trena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå