granbar Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 I går skulle jeg logge inn på xp for første gang på noen uker. Det som skjedde var at alt var default; skrivebordsbakgrunnen var blitt default, og ingen av dokumentene mine ligger i mappene "Mine bilder" og "Min musikk" lenger. Ser ut som det er en helt ny bruker selv om jeg brukte mitt vanlige brukernavn og passord.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Håper inderlig jeg får tak i dokumentene mine igjen! Jeg er eneste bruker på maskinen. Jeg vil sette enorm pris på hjelp! Lenke til kommentar
granbar Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) I går skulle jeg logge inn på xp for første gang på noen uker. Det som skjedde var at alt var default; skrivebordsbakgrunnen var blitt default, og ingen av dokumentene mine ligger i mappene "Mine bilder" og "Min musikk" lenger. Ser ut som det er en helt ny bruker selv om jeg brukte mitt vanlige brukernavn og passord.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Håper inderlig jeg får tak i dokumentene mine igjen! Jeg er eneste bruker på maskinen. Jeg vil sette enorm pris på hjelp! 5984044[/snapback] Nå har jeg heldigvis funnet filene i "documents and settings". Inne på kontrollpanelet (system og ytelse) var det tre brukere. En administrator som nesten ikke tok noe plass, en sikkerhetskopi på 400 mb, og en konto med kontonavnet mitt på ca 4 mb. Vet noen hvordan jeg får xp til å forstå at jeg skal bruke en av de andre kontoene (og ikke den øverste som er nesten helt tom)? Endret 25. april 2006 av granbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå