Arsenal_RULES Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Kan tenke meg at det er mye gøyere å gi kommentarer på ferdig film, men om noen har tid og energi til å lese igjennom denne skripten også (skripten er ganske kort), og gi meg kommentarer hadde det vært supert! Fått henne på rygg? Hvordn lager vi sånn spoiler greie? Endret 25. april 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 føle meg dum, men.. don't get it! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det går bra, hadde en følelse over at det var folk som ikke kom til å forstå den. Var det for mye unødvendig prat imellom linjene, tror jeg må skrive hele om... Ble for mye info, tar fokus vekk fra selve samtalen... Endret 25. april 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du trenger jo ikke å skrive om alt... Syns det begynte bra og det var bra beskrevet så jeg kunne se det for meg... Men det fløt litt utover etterhvert som historien spant, og sluttpoenget var noe jeg heller ikke skjønte i likhet med phax... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå