peace2 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) komentarer til låta mi . Edit: låten er fjernet fra server. Endret 7. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Vil si det sånn ikke akkuratt min musikk smak men den var fengende Hvilket program? FL kansje? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Vil si det sånn ikke akkuratt min musikk smak men den var fengende Hvilket program? FL kansje? 5984022[/snapback] jeg veit , litt rart med tempoen kansje? , ment å være rolig på starten .. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Haha, jeg lastet ned og begynte å høre på. Nå har den gått på repeat i 15min og jeg glemte den bort. Så det er en VELDIG sikker bakgrunnslåt - tar ikke va på noen som helst måte og har heller ikke en veldig utprega melodi. Så dette er go mod-scene musikk. Syns den var ok egentlig jeg Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 tøff musikk faktisk, men ikkje akkurat noe eg kommer til å høre på hele tiden Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skal jeg være helt ærlig syntes jeg den var litt kjedelig. Også syntes jeg den gikk litt for sakte... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skal jeg være helt ærlig syntes jeg den var litt kjedelig. Også syntes jeg den gikk litt for sakte... 5987221[/snapback] må nesten være litt enig der. ikke noe trykk akkurat fr å si det slik. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Haha, jeg lastet ned og begynte å høre på. Nå har den gått på repeat i 15min og jeg glemte den bort. Så det er en VELDIG sikker bakgrunnslåt - tar ikke va på noen som helst måte og har heller ikke en veldig utprega melodi. Så dette er go mod-scene musikk. Syns den var ok egentlig jeg 5986146[/snapback] Ja det er ment å være et slags bakgrunsmusikk, Det er faktisk eneste låten min med så lav tempo.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er helt grei bakgrunnsmusikk. Den kan ikke fungere som noe annet... Kanskje IDM, men jeg tviler, ettersom den da burde hatt litt mer intrikate temaer. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 dette fungerer ikke som bakgrunnsmusikk heller, men hvorfor Moo-sibbi? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Helt ok behagelig bakgrunnsmusikk. Finner liksom ikke så mye å si om det. Liker ikke den kjappe sweep-padlyden noe særlig, burde vært en litt mer langsom decay på den i begynnelsen. Ellers helt ok. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 selv synes jeg at det var noe som mangla eller var litt noe rart med låten ,derfor posta jeg låten i tråden her for å se om det er fler som synes det samma ..takk for kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå