oceana Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hei. Har sett litt rundt omkring etter dette, men ikke funnet så altfor mye...Stort sett forskjellige tredjeparts produkter fra ebay... Noen her som har en slik en, og kan henvise til en sjappe som har, så hadde det vært flott! Eller om det er noen som har en slik for salg, så send meg en PM Jeg har en 1694WLMi om det skulle ha noe å si...Det fleste jeg fant dekket omtrent alt annet enn 1690-serien.. :-/ Endret 25. april 2006 av oceana Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Bruk 12V til 220V adapter. Det vil virke om du bytter laptop eller bil. Da kan du oxo lade mobiler etc. uten å måtte ha 12v dippedutt. NAF buttiken har begynt å føre et par varianter. Om de gir nok amp's til din maskin vites ikke. Elfa har oxo, der kjøpte jeg en, men jeg bruker en gammel bærbar med 9" skjerm som nesten ikke bruker strøm (brukes kun til GPS og internett). Endret 25. april 2006 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Både Targus og Kensington har slike adaptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå