Gå til innhold

Nokia N72, N73 og N93 (optisk zoom!) presentert

Anbefalte innlegg

Virker som N93 har et meget godt kamera. N80 taper mye på manglen av autofokus, men mulighet for manuellfokus burde vært tilgjengelig på N93, for så å teste kameraene, N93 vinner mye på autfokus-delen med tanke på detlaj nivået..

Litt usikker, men har ikke N73 og N97 det samme kameraet?, med tanke på bilde modus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som N93 har et meget godt kamera. N80 taper mye på manglen av autofokus, men mulighet for manuellfokus burde vært tilgjengelig på N93, for så å teste kameraene, N93 vinner mye på autfokus-delen med tanke på detlaj nivået.. 

Litt usikker, men har ikke N73 og N97 det samme kameraet?, med tanke på bilde modus.

6122223[/snapback]

Softwaren er sannsynligvis så godt som lik, men det fysiske kamera er helt forskjellig og laget på en annen måte i N93.

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet sånn ca hvor mye N93 kommer til å koste. Det hadde vært fint om noen som har peiling svarer – f.eks folk som jobber i mobil bransjen eller kjenner noen som gjør det.

Grunnen til at jeg retter spørsmålet mitt til folk som har peiling er at det her ikke skal bli rent tipping.

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet sånn ca hvor mye N93 kommer til å koste. Det hadde vært fint om noen som har peiling svarer – f.eks folk som jobber i mobil bransjen eller kjenner noen som gjør det.

Grunnen til at jeg retter spørsmålet mitt til folk som har peiling er at det her ikke skal bli rent tipping.

6178360[/snapback]

The Nokia N93, which is based on S60 3rd Edition software on Symbian OS, is expected to become commercially available in July 2006 with an estimated, unsubsidized sales price of approximately 550 euros.

Burde bli omtrent 5000 kr da. Normal flaggskip-pris fra Nokia altså.

Lenke til kommentar
har N73 miniSD kort?

er skjermen større en på N90 ?

6191490[/snapback]

Nokia's N73-skjerm, måler 35mm(bredde)x48mm(høyde), mot nokia n90-skjermen på 35mm(bredde)x41mm(høyde). Så nokia n73 sin skjerm er større, ja.

N73 benytter seg også av minnekort av typen miniSD. Dette følger ikke med.

men den har 42mb internt minne som du har å ta av intill du har anskaffet deg et minnekort isåfall.

Lenke til kommentar

6178360[/snapback]

The Nokia N93, which is based on S60 3rd Edition software on Symbian OS, is expected to become commercially available in July 2006 with an estimated, unsubsidized sales price of approximately 550 euros.

Burde bli omtrent 5000 kr da. Normal flaggskip-pris fra Nokia altså.

6180463[/snapback]

Amobil skrev faktisk ca 4500, men rundt 5000 virker mer sannsynlig.
Lenke til kommentar
Jeg har en feeling på at prisen havner rundt 4500kr, da n90 ligger på 3500kr, vil det være ganske naturlig at den ligger på rundt på 4500kr+ ;)

6196068[/snapback]

Nå roter du vel litt?

N90 i prisguiden!

N90 ligger for øyeblikket på ca. 5000. Det samme vil nok N93 gjøre når den entrer markedet. Antakeligvis en slant over 5000 også de første ukene; 5200-5300...

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
kan det hende at Aalton mente pris m/abb....

6196272[/snapback]

Ja, tenkte det jeg også, men for å sammenligne priser på mobiler bør man bruke "uten abb"-prisen. Dessuten går det jo ikke å sammenligne med abb, da i dette tilfellet prisen på N93 bare er oppgitt uten abbonnement.

Lenke til kommentar
kan det hende at Aalton mente pris m/abb....

6196272[/snapback]

Ja, tenkte det jeg også, men for å sammenligne priser på mobiler bør man bruke "uten abb"-prisen. Dessuten går det jo ikke å sammenligne med abb, da i dette tilfellet prisen på N93 bare er oppgitt uten abbonnement.

6196519[/snapback]

Aalton skrev hva han trodde n93 kom til å koste, men nå kaster vi denne saken ut av verden. Punktom og finale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...