Gå til innhold

Nokia N72, N73 og N93 (optisk zoom!) presentert

Anbefalte innlegg

Hva kommer N73 ca til å koste? :hmm:

Døm selv hvem som er finest, men jeg setter en knapp på K800i på design. :p Innhold vinner nok N73 på ;)

EDIT: Skriveleif :p

6001930[/snapback]

Min mening er at N73 vinner både på desing og innhold. Liker ikke slikt "firkantpreget" design som man finner på så å si alle SE-modellene.

Mitt tips er 4500 blanke usubsidiert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker bedre designet på N73 enn SonyEricsson's K800, jeg betaler gjærne litt mer for åpen OS og bedre kvalitet ved designet..

så jeg vil påstå at det er verdt de ekstra kronene, samtidig kommer vi nok til å N73 i prisklassen till K800 om ikke så lenge, nokia vil tjene på å selge den telefonen underpriset for å ta SE's monster i salg.

Ole

Lenke til kommentar

Liker egentlig designet på begge to, men husk at opplevelsen kan bli annerledes når man tester telefonen i levende live. Da jeg så de første bildene av K800i tenkte jeg mitt, men linjene på siden av telefonen sammen med baksiden tror jeg er ganske lekker i real life. Jeg har også veldig sansen for baksida til N73. Det er nok bare å vente til de kommer før man kan kåre en vinner.

Lenke til kommentar

"Litt" merkelig kanskje å si at du ikke liker det firkantet preget på SE, når du har en N80 som avatar som må vel være den mest firkanta mobilen som er lansert på denne siden av Falklandskrigen ?

Hva kommer N73 ca til å koste? :hmm:

Døm selv hvem som er finest, men jeg setter en knapp på K800i på design. :p Innhold vinner nok N73 på ;)

EDIT: Skriveleif :p

6001930[/snapback]

Min mening er at N73 vinner både på desing og innhold. Liker ikke slikt "firkantpreget" design som man finner på så å si alle SE-modellene.

Mitt tips er 4500 blanke usubsidiert.

6002008[/snapback]

Lenke til kommentar

K800i og N73 har jo ganske like spek ser det ut som for meg.

* 3,2Mpixel (men er vel bare K800i som har ordentlig blits og anti rødeøyne modus, stabililsator som tar opp de små viberasjonene du ikke klarer unngå når du tar bilder)

* QVGA skjerm (2,4" mot 2,0" til Nokias fordel)

* Sende bilder til blogg

* 3G (men er vel bare Nokia som har Edge?)

* Radio

* Mp3-spiller

* 115 mot 116 gram til SE's fordel

* 64MB mot 42MB til SE's fordel

Har ikke sett den store fordelen i Carl Zeis opptikk enda...K750i/W800i med 2Mpixel tar bedre bilder enn Nokia med samme oppløsning...og Carl Zeis?

Korriger meg hvis noe jeg har skrevet er feil.

Skal bytte ut min W800i til en av dem...men er ikke sikker på hvilken enda...men holder en knapp på SE.

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar

Sikkert ett rimelig lame spørsmål, men de 2 "knappene" som ligger over skjermen på N93 er vel funksjons taster de også ? Ser ut som menyene når skjermen ligger sidelengs har valg oppe og nede. Stemmer dette ?

Lenke til kommentar
"Litt" merkelig kanskje å si at du ikke liker det firkantet preget på SE, når du har en N80 som avatar som må vel være den mest firkanta mobilen som er lansert på denne siden av Falklandskrigen ?

Nå snakket jeg om mellom N73 og K800, ikke bland inn N80!

"Mellom N73 og K800 synes jeg designet på N73 vinner fordi jeg ikke liker firkantpreget design."

N80 er forøvrig en kanon-mobil funksjonsmessig så den hadde jeg kjøpt så og si uansett hvordan designet hadde vært. Når det er sagt synes jeg designet på N80 er nydelig og langt fra like firkantet som K800's.

Se selv! Så å si alle detaljer er jo firkantet. Hvis du f.eks legger merke til tastene på N80 og K800 vil du se at N80 har avrundede deilige taster, mens k800 har noen firkantede klosser.

GPD_29950high_36_0_4000.jpg

Nå fyker vi on-topic igjen.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Sikkert ett rimelig lame spørsmål, men de 2 "knappene" som ligger over skjermen på N93 er vel funksjons taster de også ? Ser ut som menyene når skjermen ligger sidelengs har valg oppe og nede. Stemmer dette ?

6020274[/snapback]

Jepp. De fungerer som meny-taster i landskapsmodus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...