Gå til innhold

Nokia N72, N73 og N93 (optisk zoom!) presentert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan med andre ord handle ett DV kamera til ca 3500 og en mobil til 3 lapper og være strålende fornøyd med det.

Håper ikke den prisen der er veil iallefall når den er ute !

Mamoz.no er eneste med pris i prisguiden nå, og de er jo dyre!

trekk fra 4-500; til f.eks billigste nettbutikk...

6352019[/snapback]

Lenke til kommentar
GEEEEZEES....0ver 6000,- lapper...det er drøyt for en mobil synes æ da..men siden æ skal ha n93...så må æ vel bare lufte kortet da. Ble litt skuffet over datoen også..gledet meg til juli jeg da, men... :roll:

6354217[/snapback]

Ikke bry deg om det som står der. Verken pris eller dato. Begge deler er nok feil.

Lenke til kommentar

blir nok rundt 3900; på N73 og 4900; på N93...

ikke noe mere kan jeg tenke meg!

mamoz er ikke en butikk jeg handler fra, får å si det sånn.

Når de kommer er en annen sak, håper juli selvsakt, og tror det i og med Nokia har skrevet det på sidene der de lanserte de.

Lenke til kommentar

Time will show...

Veldig usikker på prisen på N93 for det er rimelig rå teknologi i den saken, inkludert video/kamera modul som garanterer koster penger å lage pga flere linser, ekte zoom, høy oppløsning osv

Man får ta en avgjørelse når den tid kommer.

blir nok rundt 3900; på N73 og 4900; på N93...

ikke noe mere kan jeg tenke meg!

mamoz er ikke en butikk jeg handler fra, får å si det sånn.

Når de kommer er en annen sak, håper juli selvsakt, og tror det i og med Nokia har skrevet det på sidene der de lanserte de.

6354885[/snapback]

Lenke til kommentar

Nokia har jo selv sagt juli og med tanke på at K800i kommer ut på mandag ville jeg tro at de jobber hardt med å få den ut så fort som mulig. De taper jo potensielle kjøpere hver dag de ikke har en konkurrent til K800i. Så det kan vel hende den kommer i juli (selv om jeg egentlig ikke tror dette selv).

N93 tipper jeg tar litt lengre tid før kommer. En gang etter sommern (og før jul) :)

Lenke til kommentar

Mobilsiden.dk har testet Nokia N72 . Linken til testen har dere her. Ifølge denne testen skal mobilen uten abonnement koste 2400,- danske kroner i Danmark – noe som tilsvarer ca. 2600,- norske kroner.

Nokia begynte å sende ut denne modellen fra fabrikk i begynnelsen av denne måneden (juni) men vi har ikke fått noe dato eller pris i prisguiden. Det synes jeg er litt rart!

Nokia N72

post-86748-1151087153_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...