Gå til innhold

Nokia N72, N73 og N93 (optisk zoom!) presentert


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen av de nye N-seriene støtter A2DP (Stereo blåtann) ?

5994457[/snapback]

 

N80 har hvertfall støtte for A2DP, det har ikke N70, N90 eller N71

5994537[/snapback]

 

Blåtann standaren 1.2 støtter også stereo blåtann-headsett. Altså dette støtter min 6680 også.

 

Alle telefonene du nevner støtter også dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For siste gang, stereo blåtann har ingenting med hvilken blåtannstandard, men hvilken profil telefonen støtter. Den nødvendige profilen heter A2DP.

5996382[/snapback]

Man kan vel ha blåtann i stereo uten A2DP, men dog i dårlig kvalitet? Eller tar jeg feil igjen? :)

 

Du har en pm forresten :)

Lenke til kommentar
Det er blitt sammenliknet bildene fra N73/93 og K800 allerede ;-)

5996627[/snapback]

Og...?

5997112[/snapback]

 

Det var ingen test som ble puttet online, og det ble ikke offentliggjort.

Begge enheter var produksjons versjon.

 

Føler jeg stikker handa inn i et vepse bol her nå...

 

Resultatet av denne var tilsvarende som den forrige gangen, mellom N90 og k750.

K800 vant faktisk.

Men tror vi skal komme til å se mange tester av dette etterhvert.

 

;)

Lenke til kommentar

Siden det er produksjonsversjoner det er snakk om, er det liten grunn til å kåre en "vinner". Mye kan skje med kvaliteten fram til de slippes på markedet. Se bare på bildene folk legger ut nå tatt med N80 i forhold til bildene Mobile-Review tok med preview-eksemplaret de hadde for noen måneder siden.

 

Så egentlig er kommentaren din om at "bilder har blitt sammenliknet allerede" ganske unyttig i denne sammenhengen. Vi vet jo absolutt ingenting om hvordan kvaliteten blir. Selv om det skal sies at jeg også hadde satt pengene mine på SE idag hvis jeg skulle vedda om hvem som kommer til å vinne den duellen...

Lenke til kommentar
Siden det er produksjonsversjoner det er snakk om, er det liten grunn til å kåre en "vinner". Mye kan skje med kvaliteten fram til de slippes på markedet. Se bare på bildene folk legger ut nå tatt med N80 i forhold til bildene Mobile-Review tok med preview-eksemplaret de hadde for noen måneder siden.

 

Så egentlig er kommentaren din om at "bilder har blitt sammenliknet allerede" ganske unyttig i denne sammenhengen. Vi vet jo absolutt ingenting om hvordan kvaliteten blir. Selv om det skal sies at jeg også hadde satt pengene mine på SE idag hvis jeg skulle vedda om hvem som kommer til å vinne den duellen...

5997535[/snapback]

 

Du misforstod, disse modelene som ble testet er ferdige versjoner, ikke beta modeller! :)

 

Men som sagt, det kommer til å komme uendelig mange testet av dette i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er en test av en helt ferdig N73 med endelige fw-versjon og programvareversjon til kameraet. Den er tross alt tre måneder unna, minst.

 

Regner med at K800i vil "vinne" med f.eks. 9 bilder på sekundet-funksjoner og slikt, men optisk zoom er visst Nokia foreløpig alene med.

Lenke til kommentar
Du misforstod, disse modelene som ble testet er ferdige versjoner, ikke beta modeller! smile.gif

 

Men som sagt, det kommer til å komme uendelig mange testet av dette i tiden som kommer.

 

 

Ferdig modeller? N73 og N93 skal ikke kommer før i juli, VELDIG mye kan skje på den tiden.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Tviler på at det er en test av en helt ferdig N73 med endelige fw-versjon og programvareversjon til kameraet. Den er tross alt tre måneder unna, minst.

 

Regner med at K800i vil "vinne" med f.eks. 9 bilder på sekundet-funksjoner og slikt, men optisk zoom er visst Nokia foreløpig alene med.

5998704[/snapback]

 

Feil, Sharp har hatt det en stund, kommer flere med dette iår.

 

Jeg skulle aldri nevnt den testen, hehe...

:roll:

Lenke til kommentar
Tviler på at det er en test av en helt ferdig N73 med endelige fw-versjon og programvareversjon til kameraet. Den er tross alt tre måneder unna, minst.

 

Regner med at K800i vil "vinne" med f.eks. 9 bilder på sekundet-funksjoner og slikt, men optisk zoom er visst Nokia foreløpig alene med.

5998704[/snapback]

 

Feil, Sharp har hatt det en stund, kommer flere med dette iår.

 

Jeg skulle aldri nevnt den testen, hehe...

:roll:

5999154[/snapback]

For å dra diskusjonen enda lengere:

Nokia blir 1. i Norge.

 

Den testen du snakker om, K800 VS. N73:

Det er vel dine beste ønsker at K800i vinner?

Dette skjer neppe denne gang.

Lenke til kommentar
Tviler på at det er en test av en helt ferdig N73 med endelige fw-versjon og programvareversjon til kameraet. Den er tross alt tre måneder unna, minst.

 

Regner med at K800i vil "vinne" med f.eks. 9 bilder på sekundet-funksjoner og slikt, men optisk zoom er visst Nokia foreløpig alene med.

5998704[/snapback]

 

Feil, Sharp har hatt det en stund, kommer flere med dette iår.

 

Jeg skulle aldri nevnt den testen, hehe...

:roll:

5999154[/snapback]

For å dra diskusjonen enda lengere:

Nokia blir 1. i Norge.

 

Den testen du snakker om, K800 VS. N73:

Det er vel dine beste ønsker at K800i vinner?

Dette skjer neppe denne gang.

5999211[/snapback]

 

Er de ikke nr 1 i norge da, og hva spiller det for en rolle hvem som er nr 1 i dette landet her?

Beste ønsker?

Det er viktigre ting i livet...

Et spm, hvorfor skulle N93 vinne nå?

:roll:

Ikke begynne den fanboy greia nå, værsåsnill!

:roll:

La oss glemme den testen og snakke om Nokia nå.

;)

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg skikkelig lyst på nokia! N73 frister meg virkelig! Får se når den kommer ut og jeg får prøvd den litt.

 

Angående kamera så har SE en stor fordel: de har sony i ryggen som er en av markedslederne på digitale kameraer. Nokia har tatt en fot i riktig retning med linsene, men jeg kunne håpet de hadde inngått samarbeid med f.eks nikon eller canon om "resten" av kameraet. Mobilene hadde nok desverre blitt litt dyrere, men trolig ville kameradelen blitt bedre. Ikke misforstå meg, jeg håper virkelig N73 og N93 skårer høyt på kamera og tar et sjumilssteg fra endel av de siste 1,3 og 2 MP-modellene sine :)

Lenke til kommentar
Tviler på at det er en test av en helt ferdig N73 med endelige fw-versjon og programvareversjon til kameraet. Den er tross alt tre måneder unna, minst.

 

Regner med at K800i vil "vinne" med f.eks. 9 bilder på sekundet-funksjoner og slikt, men optisk zoom er visst Nokia foreløpig alene med.

5998704[/snapback]

 

Det finnes ingen ferdig versjoner av N73 tilgjengelig. Kun i Proto. Så det blir en smule feil å sammenligne enda. Husk at de første Proto modellene av N91 inneholdt 2GB harddisk og modifisert 6630 FW. Det vil skje mange endringer før den endelige versjonen blir ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...