a1b2c3 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har montert Silent Twin på min MSI K7T266 pro2 (den passet ikke helt, men jeg fikk tvinge den inn tilslutt) Problemet er at selv om viftene fungerte, men av en eller annet grunn greide ikke bios (amibios_6380v341)å registere det. Også på PC-alert 4 fra MSI, var det heller ikke noe tegn som viser viftene fungere. Vet noen om det er noe galt her? Hva er det mest fornuftig cpu/sys. temp? På min stod det 47/38. takk! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 kanskje du burde oppgi cpu også kanskje...?? og hvis du har tvinga den på plass er det ikke sikkert at den har skikkelig kontakt med cpu. For det andre.. det kan være, eller det er nesten sikkert at det som skjer er at viftene har for lavt turtall til at hovedkortet du har klarer å måle det.. Derfor finner du de ikke.. :smile: Lenke til kommentar
a1b2c3 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har en Atlon XP1600. Jeg har sjekket at låsemek. festet seg fast på hovedkort. Regnet med at dersom det greide å låse seg å hovedkort, må det da sitter riktig vel? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 det er ikke sikkert skjønner du, for selv om du har fått på festene til kjølerene, så står den i spenning mot kondensatorene, og da får den ikke den riktige kontaktkraften som skal til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå