Rob3rt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg har en maskin jeg ikke blir klok på. Har kjørt antivirusscanning med forskjellige programmer. Kjørt ad-aware og Spybot, med siste oppdateringer. Crapcleaner. Allikevel kommer det opp pop ups med forskjellige "advarsler". Disse popper opp selv om det ikke er åpent et nettleservindu engang. Startsiden til explorer står til about:blank, men likevel kommer theguardservices.com opp som startside. Tips til fjerning? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 IKKE bruk Internet Explorer! Prøv heller Opera Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det hjelper også å ta hijackthis(google it). Legg loggen ut her så kan noen prøve og hjelpe. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Startsiden til explorer står til about:blank, men likevel kommer theguardservices.com opp som startside. Dette er nettopp ikke bra. Prøv about:blank remover: http://www.majorgeeks.com/Remove_aboutblank_Buddy_d4414.html Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Tussete svar dette med å ikke bruke internet explorer.. Bruker firefox jeg. Men disse problemene kan oppstå fordet om. Fant en fix her, og den løste problemet. http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/332138 Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 IEzor suxzor! Firefox ftw! Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Som du sikkert har fått med deg er about:blank et virus. Jeg gikk inn på siden som viruset refererer til, og der sto det selvfølgelig at jeg var rammet av en orm, og med et tips til et program som fjerner det. Det er vel en link til spyware-programmer på den siden vil jeg tro. Men mitt råd er å surfe med FF eller Opera, og bare bruke IE til Windows update, da unngår du mange problemer. Edit: Sjekket med linken til zjulik, og der fant jeg programmene siden linker til. BTW: Takk for linken. Endret 25. april 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fant en fix her, og den løste problemet. Post en Hijackthis-logg for å være sikker du. about:blank som startside - hm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå