abene Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Internet Explorer 7.0 Beta 2 sluppet Microsoft har nå sluppet Internet Explorer Beta 2. Denne betaversjonen skal være mer stabil enn den tidligere forhåndsvisningen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det blir spennende å se om IE7 klarer å hente inn det enorme tekniske forspranget Firefox og Opera har. Også blir det jo spennende å se hvor kort tid det tar før Firefox og Opera svarer på IE7 igjen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Skal IE7 få full støtte for CSS2 og positon:fixed i CSS? Endret 25. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Så langt ser jeg ikke én grunn til å svikte Firefox. Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Eller Opera Er det ikke slik at bugs relatert til HTML og CSS ikke lenger blir rettet før den endelige versjonen foreligger, men at det nå går på stabilitet og andre saker? Endret 25. april 2006 av Ponduss Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Nei takk, holder meg til mine nightly Builds av Firefox 3.0 jeg Endret 25. april 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Blir også spennande å sjå om IE greier å ta tilbake noke av marknadsdelen dei har tapt til FireFox og Opera. Uansett bra at dei jobber med nettlesaren. Er jaggu på tide! Men eg kjem nok ikkje til å slutte å bruke Opera av den grunn. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Enten får de legge til full støtte for moderne standarder, eller så kan de bare drite i det. Jeg orker ikke tanken på å ha både IE6 hacks, og IE7 hacks på sidene mine. Har ikke prøvd IE7, men etter hva jeg har lest så er det ganske få ting som er fiksa på hittil. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Blir også spennande å sjå om IE greier å ta tilbake noke av marknadsdelen dei har tapt til FireFox og Opera.5986495[/snapback] Tja, det spørs. Hvis de skal få folk tilbake fra Opera og Firefox til IE så bør IE7 ikke bare hente inn forrspranget til disse men også tilby noe ekstra som ikke Opera og Firefox har. IE7 (som kommer i 4. kvartal) må altså overgå Opera 9 (som kommer i mai-juni) og Firefox 2.0 (som kommer i 3. kvartal) for å kunne ta tilbake markedsandeler. Endret 26. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tror ikke IE7 vil ta tilbake noen markedsandeler. Det er vel heller Opera og Firefox som kommer til å øke sine. Dessuten er mange som bruker Opera/Firefox ikke serlig glad i Microsoft så mange vil uansett fortsette å bruke alternativer selv om IE ville blitt like bra som Opera/Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå