Gå til innhold

Windows vil ikke starte opp i desktop

Anbefalte innlegg

Nå har jeg plutselig fått opp vindu hvor jeg må velge konto jeg vil bruke før jeg kommer inn i desktop. Jeg prøvde å forandre på måten det skal startes på, men det bare endte opp med at jeg da må trykke ctrl+alt+delete for å komme inn i desktop.

Jeg husker det har skjedd før også, men da klarte jeg hvertfall å fikse det. Nå har jeg ikke flere visuelle alternativer å eksperimentere med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... og piratkopiere vista kommer ikke til og funke på grunn av Windows sitt nye oppsett av Windows accounter... Der du ved kjøp av ekte programvare vil bli nødt til og settes opp i en database..

Eneste måten jeg har kommet fram til og lage en 100% brukervennlig men ikke akkuratt 100% korrekt... Der da ei cracker gruppe kommer til og kjøperseg et ekte eksemplar av Vista og innstalerer det på sin maskin da deretter har tilgang til alle updatene... Og som da dem setter opp en server for sg selv som lagrer databaser av falske accounter i vista,utenom windows egen server. DEt gir da mulighet for Crackerene til og lage en database som inneholder info om at dette er vista account system og gir et effekt bilde av at de som skriver seg inn i databasen laster ned en kopi av vista har tilgang til Vista i seg selv og alle updatene, siden de fra før har alleredde kjøpt et orginalt eksemplar så de får tak i updatene og sender så videre ut over i databasen med falske vista accounter...

Det skal også være mulig og gjøre hjemme i en helt allminglig hjemme server der du setter opp en account bare over deg selv... men da har du ikke tilgang til alle updatene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...