master chief Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 har en p3 800mhz 384mb sdram VIA hk Nvidia Riva Tnt2 model 64pro (et forp¤%/ kort som ikke funker med battlefield 1942) burde jeg satse på ny pc eller prøve med nytt skjermkort? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-02 14:29 ] Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeu.. en nye pc ville alltid gjort seg. =) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeu.. en nye pc ville alltid gjort seg. =) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har du penger til ny PC? hva er da problemet? 800 mhz er ikke så mye nå lenger, men det er jo helt klart at skjermkortet ditt er dårlig. har du peng til ny maskin så kjøp. Hvis ikke så vil nok et nytt skjermkort hjelpe Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har du nok penger burde absolutt begge deler byttes ut. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det er ingenting galt med en PIII 800MHz selv i dag. Jeg har ikke tenkt å starte noen krig her nå, men bytt ut skjermkortet ditt med et noe nyere (GF4Ti4xxx eller Radeon 8xxx, 9xxx) og jeg tror du vil merke stor forbedring i spill. Selvsagt ville det blitt enda bedre med en ny CPU (da kreves også hovedkort, minne og kanskje strømforsyning/tårn), men dette koster penger. Et nytt skjermkort trenger du uansett hvis du skal spille, så kjøp dette først. Er du fortsatt ikke fornøyd kan du oppgradere andre ting etterpå. Lenke til kommentar
master chief Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 har ikke nok penger til ny pc, tipper jeg satser på et geforce ti kort. Noen som vet vilket som gir mest for penga? Har hørt om det Point of View ti 4200 er det bra for 1800 kr? Lenke til kommentar
kjakangund Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Bytt skjermkort hvis det er alt du har råd til. Du må bare være sikker på at hovedkortet ditt støtter AGP 4x, ellers kan du risikere at det ikke hjelper stort. Har en Celeron 800 selv, med et greit hovedkort og et Gainward Geforce 2 Ti 500XP 64Mb DDR Titanium Golden Sample.(Gruuuuuusomt langt navn), og jeg har ikke hatt noen problemer med å kjøre noen spill enda. Har ikke prøvd BF1942. Men kjører i hvertfall Ghost Recon på 1024x768 med alle detaljer skrudd på maks. SOF 2 og OFP går også så det griner. Lenke til kommentar
master chief Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 åssen finner jeg det ut? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 vis du vet hva hoved kortet heter så kan du se på nettet etter informasjonen vis du ikke har brukerhåndboken da det står som oftest i den. ellers så kan du se i biosen om du kan forandre fra 2x til 4x på agp porten. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 800 mhz er bra, kjøp deg ett bra gf2 kort eller gf3 så skulle du kunne spille alle spill uten problemer. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 800 mhz er bra, kjøp deg ett bra gf2 kort eller gf3 så skulle du kunne spille alle spill uten problemer. Lenke til kommentar
master chief Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Agp 4 står det på hjemmesiden til ibm (der jeg fikk dataen fra.) [ Denne Melding var redigert av: master chief på 2002-10-02 19:43 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ingen vits å kjøpe det aller nyeste innen skjermkort, da prosessoren din tvilsomt kan utnytte de så veldig godt. jeg ville ha kjøpt ett GF3Ti200 hadde jeg vært i din stilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå