chipmann Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 1. hva er d0? 2. jeg vet hva en hard disk er, men hva er hard drive? og hva er HD og HDD? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg tror HD og HDD er det samme... HD= Hard Disk Eller HD= HighDefinition (høyopløselig tv) HDD=HarD Disk (tror jeg) Og hard dive er vel engelsk for harddisk? Endret 25. april 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) HD = high defenition altså feks hd-tv, hdd = harddisk, hard drive = harddisk. D0 er vel et loddepunkt på xboxmotherboardet, sjekk xbox-scene om det er xboxmodding du er ute etter:) Endret 25. april 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 HDD = Hard Disk Drive I tilfelle noen lurte på hvor den ekstra D´en kom fra. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 tusen takk for all hjelp. jeg ønsker å lære litt mer om dette d0 punktet. noen som har litt fakta? er det spesielt vanskelig å lodde sammen? hvor er det? hvilken betydning for xbox-en har den? all slik fakta mottas med stor glede Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 tusen takk for all hjelp. jeg ønsker å lære litt mer om dette d0 punktet. noen som har litt fakta? er det spesielt vanskelig å lodde sammen? hvor er det? hvilken betydning for xbox-en har den? all slik fakta mottas med stor glede 5984333[/snapback] Du finner svaret på ALLE spørsmålene dine på xbox-scene.com + xbox-scene.com forumet!! Der står ALT du lurer på. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 jaja... takk alle sammen. over og ut for dette forumet her. jeg fikk svarene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå