SKAÐI Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) wanke wanke før du sover, jeg er nesten sikker på at dette vaffal har vært oppe 1 gang før... Jeg fåreslo det samme Du blir avslappa av det... edit: drikker du cola? jammen så slutt med det da! Endret 26. april 2006 av Best0 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 har du prøvd å telle sauer...? Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 wanke wanke før du sover, jeg er nesten sikker på at dette vaffal har vært oppe 1 gang før...Jeg fåreslo det samme Du blir avslappa av det... edit: drikker du cola? jammen så slutt med det da! 5994402[/snapback] Drikker ikke cola nei, utenom 1/2 liter i helga. Jeg spiser ganske sunt og btw. Igjen, different day same shit. Kl nærmer seg halv fire, er lys våken. Selv om jeg bare har sovet 5 timer inatt. Må få stått opp før ni, skole... takk for tipsene folkens, hehe, men ingenting hjelper foreløpig. :S Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ikke spis mye før du skal lalle. Det er visst ikke bra har jeg hørt. Og for komfort : Nydusjet og nytt sengetøy. Ahhh. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Tving deg selv til 50 push ups før du tar en driiiitlang dusj.. Og et varmt glass melk.. Hjelper ikke det så legger du deg i senga, også skaller du det du kan inn i veggen Da vil du garantert sove Edit: Eventuelt kan du sitter på knærne med bøyd rygg i to timer over en madrass, før du reiser deg fort opp.. Kanskje du faktisk klarer å svime av.. Endret 27. april 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Drikk melk før du legger deg, det hjelper iallefall på meg Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bananer inneholder visst noe søvnfremkallende i likhet med melk. Ellers kan det være en ide å forsøke å sove et annet sted enn vanlig, f.eks. på sofaen. Legge seg bak frem i sengen, evt, eller legge seg på gulvet. Selv slokner jeg etter å ha hørt på musikk (rundt et kvarter-halvtime), merkelig nok det samme som jeg hører på til vanlig... Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Trance eller hardhouse hjelper ikke som musikk for soving, bare så det også er sagt. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Eneste gangen jeg sover godt er når jeg ligger i armene til kjæresten min.. Klisje i know, men sånn er det. Sover ikke godt aleine, ikke i min seng.. 5988770[/snapback] Agreed. Ikke noe funker bedre enn å ha kjæresten min ved siden av meg. Da vet jeg at jeg har noen som kan passe på meg om jeg har mareritt og blir redd. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Monoton musikk fungerer, gjerne med mye bass, og lite diskant. (Metal går kanskje ikke under dette, men jeg sover som en stein likevel.) Ellers, som siste utvei, har man dette: BrainWave Generator Den sender ut lydbølger som skal få hjernen over i en annen "fart", slik at man kan få hjernen over i "hvilemodus". Det funker til dels mot hodepine, men det kunne da være verdt et forsøk, i det minste Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 kjøp deg ett glass med ZMA Lenke til kommentar
veos Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sliter dere? Er evig trøtt døgnet rundt jeg. Hender at jeg kommer fra jobb/skole rundt 20:00, legger meg i sengen å ser på TV og slukner før klokken er blitt 21:00.. :/ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sitter oxo ofte å blogger når jeg ikke får sove. Da får jeg skrevet ut det jeg tenker på, det som holder meg våken. Og jeg føler meg litt mer rolig når jeg har skrevet ferdig. Pleier å funke for meg.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 får straks motsatt problem, skal holde meg våken i 72 timer Wish me luck on the mission of stupidity Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Faktisk har jeg ei kjæreste her nå som sover utrolig lite for tida. Noen gode råd annet enn piller og varm melk?? Hun sovner til slutt, men det er snakk om å sove kanskje 2-3 timer i døgnet.. Hjelper selvsagt at jeg også er der, men har ikke alltid mulighet.. Legen har, såvidt jeg skjønt, rpøvd å gi noen sterkere sovemeds, men hun vil ikke ha siden hun har irritert lever (som medisinene gjerne går på).. Noen forslag?? Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 får straks motsatt problem, skal holde meg våken i 72 timer Wish me luck on the mission of stupidity 6001416[/snapback] hvorfor skal du det? Har vurdert å gjøre noe liknende, men det får vente Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 wanke wanke før du sover, jeg er nesten sikker på at dette vaffal har vært oppe 1 gang før...Jeg fåreslo det samme Du blir avslappa av det... edit: drikker du cola? jammen så slutt med det da! 5994402[/snapback] Drikker ikke cola nei, utenom 1/2 liter i helga. Jeg spiser ganske sunt og btw. Igjen, different day same shit. Kl nærmer seg halv fire, er lys våken. Selv om jeg bare har sovet 5 timer inatt. Må få stått opp før ni, skole... takk for tipsene folkens, hehe, men ingenting hjelper foreløpig. :S 5995646[/snapback] Prøv å løp så fort du kan inn i veggen (best hvis det er en murvegg ) og stup med hodet først når du nærmer deg. Da vil du garantert sovne.... og få fri fra skolen også . Faktisk har jeg ei kjæreste her nå som sover utrolig lite for tida. Noen gode råd annet enn piller og varm melk?? Hun sovner til slutt, men det er snakk om å sove kanskje 2-3 timer i døgnet.. Hjelper selvsagt at jeg også er der, men har ikke alltid mulighet.. Legen har, såvidt jeg skjønt, rpøvd å gi noen sterkere sovemeds, men hun vil ikke ha siden hun har irritert lever (som medisinene gjerne går på)..Noen forslag?? 6001460[/snapback] Gjør det samme... bare kast henne . Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Faktisk har jeg ei kjæreste her nå som sover utrolig lite for tida. Noen gode råd annet enn piller og varm melk?? Hun sovner til slutt, men det er snakk om å sove kanskje 2-3 timer i døgnet.. Hjelper selvsagt at jeg også er der, men har ikke alltid mulighet.. Legen har, såvidt jeg skjønt, rpøvd å gi noen sterkere sovemeds, men hun vil ikke ha siden hun har irritert lever (som medisinene gjerne går på)..Noen forslag?? 6001460[/snapback] Det med søvnproblemer er vel oftest psykisk, eventuelt forårsaket av "feil" døgnrytme. Kanskje det er noe som plager henne?Lurt å begynne der hvertfall. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 jeg har hatt det samme problemet selv og det eneste som funker er å endre døgnrytmen. det vil si at du står opp tildigere på dagen.. det er noe skikkelig dritt, men etter et par dager vil du også bli trett og legge deg på et mer "fornuftig" tidspunkt... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hmm, jeg visste det kan være noe psykisk, men tenkte gjerne det var i retning stress og andre faktorer nedover den gata. Døgnrytmen kan jeg vel nesten utelukke, da hun legger seg/står opp relativt fast. Men selvfølgelig, det kan jo være en faktor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå