Gå til innhold

Jeg sliter med å sove :S

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En joggetur tidlig på kvelden/sent på ettermiddagen gjør at eg er passe trøtt når eg legger meg.

I tillegg er det viktig å tenke på når du spiser, slapper av og rutiner ellers. En halvliter med cola og en grandis 15 minutt før man skal sove er ikke alltid det beste ;)

Samtidig er alle forskjellig. Det som fungerer for noen, fungerer ikke alltid for andre. Men rutiner er som regel viktig uansett. Og samtidig, når står man opp?

Lenke til kommentar

Ingen ting er som en god runde i trenings salen, så en varm dusj etterfulgt av sofasliting og et bra TV program. Det er bare så herlig, når klokka nærmer seg ett om natta er jeg stupe trøtt. Legger meg, sovner rundt 01.30 og våkner ikke før 11 om formiddagen. Er bare sykt deilig. Og så hjelper det og ganske godt at våren har slått seg løs og sommeren er nær :)

Lenke til kommentar
To,tre sovepiller hjelper ikke på meg, det eneste som hjelper meg med å sove er å sitte oppe foran pc'en i et par timer og så legge seg. Da sover jeg best.

5985682[/snapback]

Sånn er det for meg også. Vi er dataavhengige :cry:

5990482[/snapback]

Ja, vi er nerder her :cry:. Det finnes mange av oss. Var oppe til 5 og spilte Rome Total War i sommerferien nesten hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...