Yuri555 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Om han ikke vil overclocke osv så er XFX valget. Man kan faktisk ødlege/slitte skjermkortet med overclocking. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Man kan faktisk ødlege/slitte skjermkortet med overclocking. 5986854[/snapback] Bare hvis man er uforsiktig/ikke vet hva man gjør. Da er ferdig klokkede kort det beste valget, ja. Lenke til kommentar
Gjest member-96408 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 jeg har ikke tengt til å overklokke det, for det kan jeg ikke. + har det mye å si, blir det mye bedre da? Mvh Ruben Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 jeg har ikke tengt til å overklokke det, for det kan jeg ikke. + har det mye å si, blir det mye bedre da? Mvh Ruben 5989230[/snapback] Ja det sier seg jo selv, at det vil bli bedre. Er det klokket 20% blir det vel ca. 20% bedre vil jeg tro. Anbefaler at du går for et overklokket XFX kort siden du ikke skal klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå