hardmongo Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) tok dette bildet i dag.. hva synes dere? første gang jeg har prøvd meg på bilder innen denne sjangeren.. ønsker kritikk selvfølgelig klarte jeg å glemme å sjekke iso, så den ble stående på 1600. derfor støyen. rytteren heter even vestvik og vinner stort sett alt han deltar i Endret 25. april 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg tok det klassiske "Fly-over-the-wheel-and-break-the-arm" trikset når jeg var liten. MED skru. Endret 25. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Et kult bilde syns jeg. Støy på denne typen bilder gjør ingenting, kan godt være litt røft for å understreke alvoret. Kanskje litt trangt utsnitt rundt karen. I tillegg er bevegelsene helt fryst, så man får ingen fartsfølelse. Dette er forsåvidt helt greit det også, om det er det man ønsker, men det reduserer noe av spenningen i en sånn type bilde. Sitter også igjen litt himmelfarge (er det fra himmelen?) på høyre siden av syklisten, på armen og inntil kroppen. Men et helt ok sportsbilde er det. Lenke til kommentar
kaffelars Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fint actionbilde. Klarer du å få med skyggen under ham neste gang? Da vil man virkelig fått følelsen av at han flyr... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fint bilde, selv har jeg ingen problemer med at det er iso1600. Synes faktisk det gjør bildet et hakk tøffere. Lurer dog på hvordan du fikser bildet slik at alt unntatt syklisten blir svart/hvitt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Greit actionbilde med fin effekt. Godkjent igjen. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 takk for kommentarer her er et til.. synes det første er best Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Selv likte jeg det andre best.. Det hadde litt mer farge. Uansett så er begge veldig flotte. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det første var best, borsett fra fargemangelen. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor det er så mange som fjerner fargene fra mesteparten av bildene, oftest uten grunn... Det kunne blitt enda bedre hvis syklisten ikke "hang fast" i bakgrunnen, men svevde fritt. Mao, hvis du hadde holdt kameraet helt nede på bakkenivå. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 prøvde å holde kamerat på bakkenivå også, men jeg fikk det ikke til å funke slik jeg ville.. grunnen til at jeg fjerna fargene var for at bakgrunnen trakk ganske mye oppmerksomhet. synes sort/hvitt fungerte selv, mens motion blur ville vært det optimale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå