-M- Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Tar NetCom seg betalt (199,-) for "portere" et nummer fra NetCom kontantkort til ActiveTalk ved kjøp av subsidiert telefon? Tenker nemlig å benytte et ekstranummer jeg ikke bruker. I den forbindelse, bare for å være 110% sikker: Det går selvsagt an å benytte alle slags SIM-kort fra NetCom i NetCom-låste telefoner, ja? (Ja, som noen kanskje har forstått, har jeg p.t. et SmartTalk-abonnement som jeg ikke vil kvitte meg med. ) Endret 24. april 2006 av -M- Lenke til kommentar
-M- Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Har tålmodig letet meg fram og funnet denne tråden: Fra Netcom kontant til Active/Young Talk. Stoler på at informasjonen der fortsatt gjelder. Endret 24. april 2006 av -M- Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Dette er da heller ikke reklame, men et spørsmål om man må betale hvis man endrer fra kontant til abonnement. Svaret er nei, man betaler ikke innmelding eller annen avgift hvis man endrer fra netcom kontant til netcom abonnement. Og ja, man kan benytte alle netcom-kort i en netcomlåst telefon :-) -snubbel Endret 25. april 2006 av snubbel Lenke til kommentar
-M- Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Høres bra ut. Da blir det mobilkjøp i ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå