kevinedomm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Eh... tror nok at den tentamenen der er over for LENGE siden Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Dine prøver + tentamen (karakter 0) / antall prøver = gjsnitt av din karakter.. Du må bare skulke, men du får en 0 uansett da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Og ein ting til, kan lærar sette ned karakter uten at du får varsel på forhånd? Meina det var noke sånn på ungdomsskulen at du måtte få advarsel før dei satte ned karakteren... Dette er ikke påbudt lenger Edit: Whoops.. denne var visst gammel:P Endret 20. desember 2007 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Eksempel: Jeg har hatt 3 prøver, på 2 av de får jeg 5, men jeg så skulker den siste og får 0. Og når karakteren skal regnes ut tar læreren 10 (summen av alle karakterene) og deler på 3 som er lik 3,33 (andre ting som oppmøte og muntlig aktivitet spiller også en rolle, men ikke tenk på det nå). Så å møte ikke møte opp gjør at man går ned to karakterer, fra 5 til 3.33 (3-?) 3. klasse VGS: Vi hadde tre prøver i fysikk i løpet av et år. Jeg fikk 5 på to av dem, mens den 3. kom jeg ikke på, uten noen som helst grunn. Jeg fikk 5 i standpunkt det halvåret. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Eksempel: Jeg har hatt 3 prøver, på 2 av de får jeg 5, men jeg så skulker den siste og får 0. Og når karakteren skal regnes ut tar læreren 10 (summen av alle karakterene) og deler på 3 som er lik 3,33 (andre ting som oppmøte og muntlig aktivitet spiller også en rolle, men ikke tenk på det nå). Så å møte ikke møte opp gjør at man går ned to karakterer, fra 5 til 3.33 (3-?) 3. klasse VGS: Vi hadde tre prøver i fysikk i løpet av et år. Jeg fikk 5 på to av dem, mens den 3. kom jeg ikke på, uten noen som helst grunn. Jeg fikk 5 i standpunkt det halvåret. Nettopp. Driter du deg ut å får en 3er, settes standpunk ned til 4. Møter du ikke opp får du 5. Hvorfor gamble, når 5ern er sikret hvis du skulker? Skulk er rett å slett det smarteste alternativet, uansett hvordan du ser på det. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Allid trudd att man får stryk karakter på den aktuelle prøven omman ikk er der. Er o idiotisk om karakteren ikke blir dratt ned når man skulker prøver. Hva med de som blir syke da? Skal de bli straffet så hardt for noe de ikke har kontroll på. Lærerne kan jo ikke vite forksjell på skulk/sykdom sålenge du har med melding. jævlig gammal tråd ja. Er man borte på en prøve i faget så kan det være sykdom, men mangler man flere prøver et i faget begynner det og bli meget misstenkelig. Folk er ikke så ofte syke, og om man er det så burde man ha en form for lege melding som henviser til att en ofte er syk. Er det jeg som tok opp igjen råden... la ikke merke til den var så gammel, den lå nemmelig på første siden når jeg åpnet den. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blei det skulk eller ikke? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blei det skulk eller ikke? Trådstarter har ikke logget på siden 2006, tror det er ganske nytteløst å spøre. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det blei skulk. Det kan jeg bekrefte. Trådstarter sitter nå i kassa på Kiwi. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det blei skulk. Det kan jeg bekrefte. Trådstarter sitter nå i kassa på Kiwi. Uff ja, skulke en tentamen og du sitter bak kassa på Kiwi. Lurer på hvor mange tentamener de som driver med dop har skulka. :/ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Mine nærkisvenner har i alle fall skulka null tentamener. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Mine nærkisvenner har i alle fall skulka null tentamener. Hmm, kanskje du gjør det bedre og bedre jo mer tentamener du skulker? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Wildman er en kløpper med kassaapparatet. Han har funnet sitt kall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå