Gå til innhold

Tips til god 80 talls?


Mammuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Turbo albumet til Judas Priest. Da får du 80's sound i massevis. Med synth og greier. Bare hør på fks. Locked In, Turbo Lover, Private Property og Out in the Cold!

5987395[/snapback]

Ja jøsses! Den skiva er flawless!

5987491[/snapback]

 

Nja, god er den vel, men langt i fra det beste fra bandet. Defenders of the Faith (1984), Screaming for Vengeance (1982) og British Steel (1980) vil jeg si er bedre album, men jeg nevnte Turbo fordi det har den kjente 80-talls-sounden, med synth osv.

Lenke til kommentar
Turbo albumet til Judas Priest. Da får du 80's sound i massevis. Med synth og greier. Bare hør på fks. Locked In, Turbo Lover, Private Property og Out in the Cold!

5987395[/snapback]

Ja jøsses! Den skiva er flawless!

5987491[/snapback]

 

Nja, god er den vel, men langt i fra det beste fra bandet. Defenders of the Faith (1984), Screaming for Vengeance (1982) og British Steel (1980) vil jeg si er bedre album, men jeg nevnte Turbo fordi det har den kjente 80-talls-sounden, med synth osv.

5987540[/snapback]

British Steel definerte jo en god del av 80-talls metallyden, og Defenders of the Faith vil jeg påstå er det beste rene 80-tallsmetalalbumet. Men Turbo er jo helt klart mer vennlig mot sarte ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...