Zappza Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Y'ello! Da er jeg endelig fylt femten år, skal bli godt å få kasta av seg noen fjortiss fordommer nå Fikk et dikt i gave hos fox88: Zappza Gratulerer sier jeg En lille søte gutt har blitt til en lille søte gutt fremdeles men gutten er spesiel det er han, utrolig men sant Gratulerer sier jeg En lille kloke gutt har blitt til en lille kloke gutt fremdeles så nu legger jeg meg!! Skal forøvrig på bursdagstur snart Skal gå fra klokken to til skolen begynner kl åtte Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Da må jeg få si gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Gratulerer med dagen, Zappza. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du skal få ett dikt med meg også du! Zappza, du er 15. snart er du 18 med majones i barten men 15 er bra og gaver skal du ha (Men ikke av meg, tihi) Neste år kan du prøvekjøre og ha sex med eller uten refleks. men ikke samtidig ved mindre du sitter baki Du liker å gå på tur om natten du tviler på du er så høy i hatten klokka sju. men grattulerer med dagen og slik ditt lik. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Da må jeg få si gratulerer med dagen! 5982524[/snapback] Takk Gratulerer med dagen, Zappza. 5982559[/snapback] Tack så mycket! Du skal få ett dikt med meg også du! Zappza, du er 15. snart er du 18 med majones i barten men 15 er bra og gaver skal du ha (Men ikke av meg, tihi) Neste år kan du prøvekjøre og ha sex med eller uten refleks. men ikke samtidig ved mindre du sitter baki Du liker å gå på tur om natten du tviler på du er så høy i hatten klokka sju. men grattulerer med dagen og slik ditt lik. 5982595[/snapback] Hihi! Tusen takk Genialt dikt ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fint for deg. Ett år nærmere døden og slutten på dette miserable livet vårt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Syns da ikke det er miserabelt Liker å leve jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 gratulerer , ser at manglen på so skaper mere poster Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Feilpostet. Skal ligge under "gledesutbrudd" *flyttes* Gratulerer med dagen forresten. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hurra for deg på etterskudd. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 guednrlma!aeegtrde (kvadratrota av 18 blir litt over 4 og les nedover) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå