Gjakmarrja Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hei! Jeg søkte på forumet og fant ikke noe slikt. Ikke sikker men prøvde å søke iallefall. Her er en innsikt til neste generasjons hardware når det kommer til spill. Ikke oppgrader grafikk kortene for det du har holder mer enn nok hvis du kjøper dette korte. Gleder meg sinnsykt til dette kommer... Les om den her: http://physx.ageia.com/index.html Endret 24. april 2006 av chills Lenke til kommentar
asimov Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 tviler på at du søkte på det for jeg fant over 10sider med svar når jeg søkte på "physx" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det har da vært diskutert i utallige tråder på forumet? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) samt det er et fysikk kort, ikke grafikkort, altså det er feil å snakke om å vente med oppgradering av dette. Og selvfølgelig spillet må støtte kortet, noe som er mer sannsynlig det ikke gjør. Endret 24. april 2006 av kjhanken Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hardware.no omtalte PhysX for første gang i april 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå