Gå til innhold

Hjemmeside klar til slakt!

Anbefalte innlegg

Har designet min egen hjemmeside og lurte på hva som bør forandres eller forbedres.

Hva bør evt. en personlig hjemmeside inneholde bortsett fra det jeg allerede har tatt med??

All konstruktiv kritikk mottas med takk!! :w00t:

Her er linken: chaq.tk

Med vennlig hilsen

Chaq

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

før jeg sier noe annet, så vær så snill å fjern den dot.tk mellomsiden og banneren.

litt kjedelige farger, + at banneren din sier feil dot.tk domene.

syntes den ble litt for tynn, burde øke selve siden med kanskje 200-250px i bredde.

innholdsmessig tror jeg du har fått med det meste som bør være med i en hjemmeside, finnes jo ikke noen regler som du skal følge når det kommer til innhold. ta med det du føler for. Er jo din hjemmeside.

Hvis du ser under bilder og klikker deg inn på et bilde så kommer halvparten av bildet på utsiden av siden din. sett bilde til width=100% eller bare øk bredden på siden.

Lenke til kommentar

Var ikke så verst, men ikke noe spesielt, likevel.

Men domenenavnet. Syns virkelig du skal bytte det ut og finne noe bedre, uten reklame og fandenskap.

Ble litt tynt, etter min mening. Kunne kanskje lagd hele greia litt bredere?

Men for all del, det var temmelig flott i forhold til en del andre sider jeg har sett...

Lykke til!

Edit: Ble visst slått med et par minutter...

Endret av Squirrel
Lenke til kommentar

Har nå økt width'en fra 50% til 70% slik at bildene passer hovedboksen i 1024x768. Kjører en relativ høy oppløsning på 1400x1050 slik at bildene mine passet akkurat men tenkte jo ikke på hjemmesiden på lavere oppløsning da :!:

Angående domenenavnet .tk så er det egentlig bare en "midlertidig" løsning.

Noen som vet om no bra webhotel (250mb+) som har .com registering som ikke koster altfor mye?

Mvh

Chaq

Lenke til kommentar
Har nå økt width'en fra 50% til 70% slik at bildene passer hovedboksen i 1024x768. Kjører en relativ høy oppløsning på 1400x1050 slik at bildene mine passet akkurat men tenkte jo ikke på hjemmesiden på lavere oppløsning da :!:

Noen som vet om no bra webhotel (250mb+)  som har .com registering som ikke koster altfor mye?

Mvh

Chaq

5983160[/snapback]

Hei.

Se innom Sircon AS

Lenke til kommentar

Noen som vet om no bra webhotel (250mb+)  som har .com registering som ikke koster altfor mye?

Mvh

Chaq

5983160[/snapback]

titt også på http://b-one.net - 10 kr pr mnd + registrering & årsavgift

EDIT: registreringen er vist gratis kom jeg på nå

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar

Synes ikke dette var noe særlig.

Farger: Greit nok, men kan bli litt kjedelig. Bra at du har bilder på framsia, ellers hadde dette blitt kjedelig. Kunne godt ha vært litt mer oppfinnsom på bakgrunn i det minste.

Header: Rett og slett kjedelig og klønete, med .tk-domene du ikke har engang.

Menyen: Ser rett og slett klønete ut, med de veldig store knappene og så mye plass i mellom. Litt for skrikete hover-effekt også. Og hvorfor har du padding på sidene? Det ser bare rart ut...

Hovedfelt: Ok. Men hvorfor går det ut på siden etter at menyen er ferdig? Ser ut som alt smelter sammen omtrent tilfeldig der.

Hadde ikke trengt å opplyse folk om tiden, det vet de sikkert fra før av, og den lille tittelen ser bare feilplassert ut.

Footer: For bred i forhold til hovedfeltet, og teksten plassert helt øverst gir minus.

Det er mye som kan forbedres her, men du kan sikkert få til noe bra med dette som utgangspunkt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...